paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!
 
17.11.2014 v 02:02
Video ze začátku pohoda. Pak ale nastává něco, co mi hlava až do konce nebere. A to je vytáčení do omezovače po dlouhou dobu. Například popkorn ve výfuku nebo omezovač až se kouří z motoru, popřípadě hoří plamen z výfuku. Videa od nich se mi líbí, ale tohle je fakt děs a zklamalo mě. Ač je to častá "zábava" na srazech, tak tohle fakt odsuzuju. Člověk, co tohle dělá, si té motorky neváží a chová se jako prase a co hůř, často tyto motorky jim podobní prodávají jako motorky v TOP stavu!!! Co si o tom myslíte Vy? Popřípadě děláte to a schvalujete to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

17.11.2014 v 22:13 | Nahoru | #1

mar36 píše: Jo, jo, za mlada jsme to s kámošema taky na fichtlech posílali do omezovače, kterej tam nebyl (motor už to vejš zkrátka nedal a ještě jsme si na to vyndali tlumiče z vejfuku )
Dneska mi stačí si jen "zaDUCAT" za jízdy třeba v tunelu přidáním nebo ubráním plynu
Na co chodit do omezovače (teda za jízdy), když max krouťák i výkon je hluboko pod ním.
To video taky odsuzuju, ale ať si každej dělá co chce.



U dvoutaktu (např. fichtla) se těžko může potkat píst s ventilem. Maximálně může prdnout ojnice, jelikož to namáhání nedá. 4t motory jsou na tohle choulostivější.

(reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!

18.11.2014 v 06:43 | Nahoru | #2

Hofner píše: U dvoutaktu (např. fichtla) se těžko může potkat píst s ventilem. Maximálně může prdnout ojnice, jelikož to namáhání nedá. 4t motory jsou na tohle choulostivější.


No jo, ty ventily, to mě nenapadlo. Ale přihodím jednu dnes již úsměvnou historku. V r.1994 mi u Suzuki GSXR v Dymokurech v posledním kole něco "rachtlo" v motoru, naštěstí to do cíle dojelo (10. místo) a když jsme to pak doma zkoušeli, trochu jsem to podržel na stojanech, vtom to zarachtalo ještě víc a z Yoshimury se začal valit olej jak z požární hadice. A bylo po motoru, resp. ventily na jednom válci vlítly do pístu, no bylo to tam rozlámaný, to se musí vidět. Holt mladej a blbej Opravil jsem to a zase to frčelo. Ten motor byl původně dělanej v Německu a motorka letěla jak prašivá, pak jsem ji za nějakou dobu půjčil kámošovi na závody do Brna, jemu zase vylítla ojnice do boku, byla tam díra jak prase a motorka navíc chytla, takže ji přivezl celou bílou od hasičáku.
Myslím, že všechny tyhle problémy byly právě z přetočení motoru, nebyl tam omezovač, tak jsme tahali, co se dalo, ale byla to okruhovka, takže tam se dá nějakej ten "šrám" předpokládat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist