![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trápení motorek ... aneb pak si nějakou kupme!!!
mar36 píše: Jo, jo, za mlada jsme to s kámošema taky na fichtlech posílali do omezovače, kterej tam nebyl (motor už to vejš zkrátka nedal a ještě jsme si na to vyndali tlumiče z vejfuku )
Dneska mi stačí si jen "zaDUCAT" za jízdy třeba v tunelu přidáním nebo ubráním plynu
Na co chodit do omezovače (teda za jízdy), když max krouťák i výkon je hluboko pod ním.
To video taky odsuzuju, ale ať si každej dělá co chce.
U dvoutaktu (např. fichtla) se těžko může potkat píst s ventilem. Maximálně může prdnout ojnice, jelikož to namáhání nedá. 4t motory jsou na tohle choulostivější.
Hofner píše: U dvoutaktu (např. fichtla) se těžko může potkat píst s ventilem. Maximálně může prdnout ojnice, jelikož to namáhání nedá. 4t motory jsou na tohle choulostivější.
No jo, ty ventily, to mě nenapadlo. Ale přihodím jednu dnes již úsměvnou historku. V r.1994 mi u Suzuki GSXR v Dymokurech v posledním kole něco "rachtlo" v motoru, naštěstí to do cíle dojelo (10. místo) a když jsme to pak doma zkoušeli, trochu jsem to podržel na stojanech, vtom to zarachtalo ještě víc a z Yoshimury se začal valit olej jak z požární hadice. A bylo po motoru, resp. ventily na jednom válci vlítly do pístu, no bylo to tam rozlámaný, to se musí vidět. Holt mladej a blbej
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Myslím, že všechny tyhle problémy byly právě z přetočení motoru, nebyl tam omezovač, tak jsme tahali, co se dalo, ale byla to okruhovka, takže tam se dá nějakej ten "šrám" předpokládat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)