globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozvody GSX 750F
Čau. Mám GSX 750F r.v.1999 . V kolika km dělat rozvody? Mam najeto cca 34000 km. Dík za odpověď

2 reakcí na tento příspěvek Rozvody GSX 750F

21.5.2021 v 12:12 | Nahoru | #1
Ahoj, tak přišel ten čas - výměna rozvodů, prošel sem si manuály a rozhodl sem rovnou i seřídit ventily.

Jinak ještě k tomu co psal Filous> pootáčení přes kvalt s vyndaným napínákem je přímo doporučeno v servisním manuálu suzuki, nečetl jsem to někde bůhví kde a myslím že výrobce ví zda je to bezpečné nebo ne. osobně sem to párkrát takto udělal a bez problému.

Rád bych výměnu provedl "zhora" bez nutnosti půlit motor, sundám ventilové víko (samozřejmě dodržím pořadí ve kterém se povolují šrouby) , roznýtuju řetěz (v tom okamžiku se musí řetěz držet napnutý aby "nespadl") připojí se nový řetěz tak aby pořádně držel a pomocí starého se protáhne motorem (samozřejmě zařazený neutrál), poté se odpojí od starého a nový se snýtuje (mám na to spešl nýtovačku kompatibilní konkrétně s tímto řetězem). Jako krok č. 2 seřídím ventilové vůle, mám na to spárovou měrku a taky manuál v jakém pořadí seřizovat jaké ventily a jak si nastavit (otočit) motor.

Osobně se mi líbí jak je to u tohoto stroje řešené, jak je to přístupné a také hayness servisní manuál který je naprosto skvěle zhotoven včetně obrázků tipů hodnot atd.

Chtěl bych se ale zeptat, pokud by jste měl radu nebo tip na co si dát bacha, budu mít k ruce pomocníka takže celkem 4 ruce, myslím že by to mělo klapnout :)

(reakce na) Rozvody GSX 750F

21.5.2021 v 20:54 | Nahoru | #2
Korado50> Hele poradi povolovani sroubu ventiloveho vika, to ses taky docetl v manualu?

On filous uz par motorek opravil... obcas taky vidam jak prijde na dilnu zakaznik vyzbrojen moudry z netu nebo z manualu a zacne mekanikovi vysvetlovat jak to ma delat kamos mekanik se mi pak smeje, prej "vidis co za kokotiny pises na forum?"

Naposledy editováno 21.05.2021 20:55:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody GSX 750F

24.5.2021 v 08:36 | Nahoru | #3

Korado50 píše: Ahoj, tak přišel ten čas - výměna rozvodů, prošel sem si manuály a rozhodl sem rovnou i seřídit ventily.

Jinak ještě k tomu co psal Filous> pootáčení přes kvalt s vyndaným napínákem je přímo doporučeno v servisním manuálu suzuki, nečetl jsem to někde bůhví kde a myslím že výrobce ví zda je to bezpečné nebo ne. osobně sem to párkrát takto udělal a bez problému.

Rád bych výměnu provedl "zhora" bez nutnosti půlit motor, sundám ventilové víko (samozřejmě dodržím pořadí ve kterém se povolují šrouby) , roznýtuju řetěz (v tom okamžiku se musí řetěz držet napnutý aby "nespadl") připojí se nový řetěz tak aby pořádně držel a pomocí starého se protáhne motorem (samozřejmě zařazený neutrál), poté se odpojí od starého a nový se snýtuje (mám na to spešl nýtovačku kompatibilní konkrétně s tímto řetězem). Jako krok č. 2 seřídím ventilové vůle, mám na to spárovou měrku a taky manuál v jakém pořadí seřizovat jaké ventily a jak si nastavit (otočit) motor.

Osobně se mi líbí jak je to u tohoto stroje řešené, jak je to přístupné a také hayness servisní manuál který je naprosto skvěle zhotoven včetně obrázků tipů hodnot atd.

Chtěl bych se ale zeptat, pokud by jste měl radu nebo tip na co si dát bacha, budu mít k ruce pomocníka takže celkem 4 ruce, myslím že by to mělo klapnout :)



Ahoj. Zopar postrehov z tohoto celeho. Tiez som to robil, sice iny stroj, no tiez r4 a retaz v strede. Kawa zr7.
Veko vyber a aj veci nad, aby nezavadzali. Budes potrebovat priestor. Umna cievky a regulator museli ist prec., poradie odkrutenia nehra rolu. Zmeraj ventilove vole a zapis. Nastav kluku podla manualu na rysku. Pozri v akej polohe su vacky, podla rysiek a odfot si to. Porovnaj s manualom ako by mali byt.
Vyber sponovak, vsetko co retaz drzi a aj vacky. Pri navliekani novej retaze ti budu robit problem. Bez sponovaka a poriadneho napnutia vacky nepretocis. Roznituj retaz, prichyt staru, kludne hocicim, ja som pouzil upraveny klinec. Pretacaj kluku kym retaz nevymenis. Potom ju rozpoj a zanituj novu spojku.(Odporucam pri rychto hrach poriadne upchat motor v miestach kde by don mohlo nieco padnut. Osobne som pouzil este magneticku podlozku pri skladani noveho nitovacieho clanku. Oplatilo sa ) ked je zanitovana, nastav kluku zasa na rysku podla manualu. Teraz mozes pristupit k ventilovym podlozkam. A potom k zborke podla manualu.
Ventily bud opatrny. Dal som niektore na hornu toleranciu a teraz chodim ako sijaci stroj. Lepsie ak budu v strede tolerancii.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivoměr Suzuki GSX 750 F Tkolda 7 31.3.2024 v 13:31 Tkolda
Suzuki GSX 750 F nerfunkční dálkové... Suzuki GSX 750 F Balthus 14 27.9.2023 v 16:04 Balthus
Suzuki GSX F 750 2001, led blinkry ... Suzuki GSX 750 F Balthus 17 4.5.2023 v 20:41 Balthus
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Suzuki GSX F 750 2001 chrupne při ř... Suzuki GSX 750 F Balthus 9 21.8.2022 v 16:31 Balthus


TOPlist