Studeny starty v pohode, volnobeh drzi.Za jizdy, nez se motor poradne prohreje, je take vse OK.
Az po velkem prohrati, to zacne blbnout.
Dela to palivova cesta, nebo neco v elektrice?
Diky za rady.
Naposledy editováno 13.11.2015 10:27:42
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK
Míra píše: Já bych to viděl na cívku.
Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!
sered píše: Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!
Nesereď
Rychlejší je sundat fajfku a zkusit jiskru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK
zapalovani mas klasiku? kontaktni? ,,,, mne to delal "kondenzator", za chladna panelka jela, po ohrati zacala chcipat az zdechla uplne.., vymenil sem KONDIK, jiskra jak vino a jezdim..
treba to pomuze, zdar..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK
sered píše: Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!
Je treba cist,co uz jsem tu psal.Karburace je fungl komplet nova, ale delalo to i s jinym nahradnim pouzitym.Pak jsem koupil fungl novej karbec a dela to taky.A znovu pisu, ze to jinak normalne jezdi, chyta, pokud to je studeny,nebo lehce zahraty.
Add2.
Kdyz napises svicku mokra/sucha, bila/cerna/hneda, tak taky prosim napis, co kterej stav znamena.
Svicka je taky fungl nova, taky uz jsem to psal .N14C a N15C, delajo to obe.Obe maji barvu tmave hnedou,lehce do cerna.
Naposledy editováno 09.11.2014 10:02:15