globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zahraty motor vynechava.Studeny OK
 
7.11.2014 v 12:11
Jizdou zahraty motor(nekolik km), ma tendenci pri jizde a pak i pri volnobehu vynechavat,az nakonec chcipne.Na moto fungl novy karburator s otryskovanim( stary karbec KO),motor komplet po GO.Donedavna vse OK.Karburator serizen, predstih, odtrh take OK.
Studeny starty v pohode, volnobeh drzi.Za jizdy, nez se motor poradne prohreje, je take vse OK.
Az po velkem prohrati, to zacne blbnout.
Dela to palivova cesta, nebo neco v elektrice?
Diky za rady.

Naposledy editováno 13.11.2015 10:27:42

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 16:34 | Nahoru | #1

Míra píše: Já bych to viděl na cívku.



Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!

(reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 17:30 | Nahoru | #2

sered píše: Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!



Nesereď
Rychlejší je sundat fajfku a zkusit jiskru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

8.11.2014 v 17:44 | Nahoru | #3
sered>
zapalovani mas klasiku? kontaktni? ,,,, mne to delal "kondenzator", za chladna panelka jela, po ohrati zacala chcipat az zdechla uplne.., vymenil sem KONDIK, jiskra jak vino a jezdim..

treba to pomuze, zdar..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zahraty motor vynechava.Studeny OK

9.11.2014 v 10:01 | Nahoru | #4

sered píše: Metoda vymenkar je na dve veci: na prd a na houno!
Podivej se na svicku: mokra/sucha, bila/cerna/hneda a podel toho dal v elektrice.
nez zacnes jebat s elektrikou, musis mit v poradku palivovou soustavu. Uz jsem to psal:privod benzinu [kdyz odpojis hadicku od karburace tak musi benzin tect, ne jrn ucuravat, hladina [jehla, plovak] a samozrejme znova vycistenej a vyfoukanej karbec i se vzduchovym filtrem
Ono zazraky se nedejou: bud neni CO zapalit nebo neni CIM zapalit. Tak vyluc nejdriv to CO a pak se venuj teprve tomu CIM! To neni jen o fajfce, kablu a civce. I proseklej pertinax na kladivku dokaze pekne potrapit!
Venku je osklivo, tak do garaze a makat!


Je treba cist,co uz jsem tu psal.Karburace je fungl komplet nova, ale delalo to i s jinym nahradnim pouzitym.Pak jsem koupil fungl novej karbec a dela to taky.A znovu pisu, ze to jinak normalne jezdi, chyta, pokud to je studeny,nebo lehce zahraty.
Add2.
Kdyz napises svicku mokra/sucha, bila/cerna/hneda, tak taky prosim napis, co kterej stav znamena.
Svicka je taky fungl nova, taky uz jsem to psal .N14C a N15C, delajo to obe.Obe maji barvu tmave hnedou,lehce do cerna.

Naposledy editováno 09.11.2014 10:02:15
Téma je zamknuto


TOPlist