globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

18.11.2014 v 21:08 | Nahoru | #1
No a já už tam liju Castrol 75W-14O i do kardanu a do motoru 1OW-60 TWS.
A teď si vyber
Jestli ti tekla emulze, tak to bylo asi staré anebo moc molykote, kterou někdo přidává.Voda se tam nemá snad jak dostat i když kdoví?
Všechno tady na forech bylo probírané, tak si to projdi.Zima snad dlouhá nebude, ale času budeš mět dost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

19.11.2014 v 07:18 | Nahoru | #2
Podas> jo jo díky
voda se tam muže dostat přefukem nebo odfukem,kerým to dýchá,nejspíš tím jak to někdo horlivě meje proudy vody

a tyhe oleje to vim se četl,jen špekuluju proč to musí bejt až tak spešl,no pojedu dnes okolo guzzi servisu tak se zeptám

ono mi nejde ani oto tam dát to co patří(osobně myslím že je postatný aby tam něco bylo) šikmé soukolí tam není tak že by mnělo stačit i tušim se to značí GL4 a na šikmé soukolí GL5
TŘEBA DO motokrosu se dřív lilo místo převodáku motorový olej nebo dextron ze serva jen proto že převodák pěnil
nebo u někerých skůtrů se dává do zadního převodu motorák někde zas 80w nebo 90w převodák

no dost mudrování,zatím naleju co dám trochu to pohoním na brzdě a uvidim
JO ještě k motorovému,v jednom manuálu je psaný 10-60w a v druhém 20-50w a zrovna tak se tam nabizí proč do motoru dávat olej do motorek,když je tam oddělená převodovka a (teoreticky) by se tam mohl(ja to dávat nebudu)ale mohl olej do aut,což mimochodem i někeří BMW dělají

no snad sem tím moc nedloubl do vosího hnízda a všem díky za své názory
A HLAVNĚ JE TO TU O POHODĚ A NE ŘEŠENÍ VZPORŮ
DÍK
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist