globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

Skvělá odpověď, děkuji! 1.11.2014 v 21:03 | Nahoru | #1
tak kdyz teda nikdo...
V11 je samo vzdy OHV, propojeni svodu se bezne odstranuje i treba u Brev, atd.
pruzinky praskaji, olej mas vymeneny u kafe

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

Skvělá odpověď, děkuji! 19.11.2014 v 18:57 | Nahoru | #2
Markus.1> Až to pohoníš na brzdě, tak sem prosím zavěs graf krouťáku a event.taky bohatosti. S ohledem na tvoje dost specifické výfuky QD 2-2 bez propojení svodů by mě to hodně zajímalo. Hlavně dej při brždění bacha na spojku, Guzzi motor má krapet větší setrvačnost, u mě při doběhu párkrát nešetrně podřadili a bylo "odnýtováno".





Co se týká oleje, já jsem používal Castrol 10W-50 v motoru a 85W-90 pro převodovku i kardan. Teď mám motor preventivně na ponku a rozhodně přecházím na 10W-60 TWS, naznal jsem, že se Guzzi docela hřeje, už mi prošlo rukama dost vzduchem chlazených motorů, ale takhle přepálené jsem to snad ještě neviděl, koukni na fotku.




Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

Skvělá odpověď, děkuji! 20.11.2014 v 22:40 | Nahoru | #3
Do motoru dávám autový Gulf 10W60, Má to motor jako auto tak nevím proč tam lít motorkový olej s příměsema na spojku . Převodovka a zadek Castrol 75W140, a do té starší přidávám malinko Molykote. Na starší se měnilo gufero motoru takže převodovka byla dole a spojka 0K( tachometr 70000- takže 170000???) Na černé byla převodova taky dole a spojka taky OK. Jezdím 80% s naloženýma kuframa ve dvou, a Filoméně předemnou dával kartáč Tom. Letos 15000km bez jakýchkoli problémů. Měl jsem spoustu motorek a když člověk trefí na krám je jedno jestli je to Ital nebo Japonec. Guzzi je spíše taková srdcovka a tak jí člověk musí i brát.Někteří si Guzzi se strašným nadšením koupili a pak najednou zjistí že ono je to něco úplně jiného než ostatní značky.Ke Jakékoli Guzzi chce asi dospět .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01
Griso vs V11 Moto Guzzi V11, Moto Guzzi Griso 850, Moto Guzzi Gri... Lof87 24 16.7.2019 v 13:37 Koudy01


TOPlist