paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.11.2014 v 20:03 | Nahoru | #1
Bavíme se tady o 1200 ccm motorech se 4-ventilovýma hlavama. Do roku 2008/2009 existovaly ještě modely Breva, Norge a Sport 1200 s klasickým 2-ventilovým rozvodem, které fungují bez problémů.

V případě závady na vačkách u motorek v záruce poskytuje výrobce díly (kit A,B, nebo C) a hradí náklady na výměnu. U oficiálně importovaných a autorizovaně servisovaných motorek po záruce dodá výrobce při závadě zdarma pouze díly, výměnu už musí platit majitel. Kdyby chtěl někdo upgrade rozvodů jenom jaksi preventivně, jdou všechny náklady za ním. O celé záležitosti se už delší dobu diskutuje mezi guzzisty po celém světě, některým se už vačky s hrníčkama vydřely i vícekrát po sobě, jiní najezdili třeba 60.000 km bez problémů. O příčině závady koluje několik hypotéz, ale žádná se zatím úplně nepotvrdila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 08:17 | Nahoru | #2

geloš píše: Bavíme se tady o 1200 ccm motorech se 4-ventilovýma hlavama. Do roku 2008/2009 existovaly ještě modely Breva, Norge a Sport 1200 s klasickým 2-ventilovým rozvodem, které fungují bez problémů.

V případě závady na vačkách u motorek v záruce poskytuje výrobce díly (kit A,B, nebo C) a hradí náklady na výměnu. U oficiálně importovaných a autorizovaně servisovaných motorek po záruce dodá výrobce při závadě zdarma pouze díly, výměnu už musí platit majitel. Kdyby chtěl někdo upgrade rozvodů jenom jaksi preventivně, jdou všechny náklady za ním. O celé záležitosti se už delší dobu diskutuje mezi guzzisty po celém světě, některým se už vačky s hrníčkama vydřely i vícekrát po sobě, jiní najezdili třeba 60.000 km bez problémů. O příčině závady koluje několik hypotéz, ale žádná se zatím úplně nepotvrdila.



Hypoteza A: slaba nitridova vrstva na zdvihatkach - malo pravdepodobna
Hypoteza B: spatne vyresene odvetrani hlavy - na ventilovem viku se srazi vlhkost z celeho motoru. Ta zpusobuje mikrokorozi na vacce, ktera znici zdvihatko. Tahle hypoteza je vicemene realna, protoze napriklad podle MG Australia se v Australii zavady zdvihatek prakticky neobjevuji. Jsou veskrze jen v severni americe a stredni a severni evrope - kde je vetsi vlhkost vzduchu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kemp v RO Moto Guzzi V11 Podas 7 Včera v 16:43 TomasNBK
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01


TOPlist