KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
geloš píše: Bavíme se tady o 1200 ccm motorech se 4-ventilovýma hlavama. Do roku 2008/2009 existovaly ještě modely Breva, Norge a Sport 1200 s klasickým 2-ventilovým rozvodem, které fungují bez problémů.
V případě závady na vačkách u motorek v záruce poskytuje výrobce díly (kit A,B, nebo C) a hradí náklady na výměnu. U oficiálně importovaných a autorizovaně servisovaných motorek po záruce dodá výrobce při závadě zdarma pouze díly, výměnu už musí platit majitel. Kdyby chtěl někdo upgrade rozvodů jenom jaksi preventivně, jdou všechny náklady za ním. O celé záležitosti se už delší dobu diskutuje mezi guzzisty po celém světě, některým se už vačky s hrníčkama vydřely i vícekrát po sobě, jiní najezdili třeba 60.000 km bez problémů. O příčině závady koluje několik hypotéz, ale žádná se zatím úplně nepotvrdila.
Hypoteza A: slaba nitridova vrstva na zdvihatkach - malo pravdepodobna
Hypoteza B: spatne vyresene odvetrani hlavy - na ventilovem viku se srazi vlhkost z celeho motoru. Ta zpusobuje mikrokorozi na vacce, ktera znici zdvihatko. Tahle hypoteza je vicemene realna, protoze napriklad podle MG Australia se v Australii zavady zdvihatek prakticky neobjevuji. Jsou veskrze jen v severni americe a stredni a severni evrope - kde je vetsi vlhkost vzduchu
seikos píše: Hypoteza A: slaba nitridova vrstva na zdvihatkach - malo pravdepodobna
Hypoteza B: spatne vyresene odvetrani hlavy - na ventilovem viku se srazi vlhkost z celeho motoru. Ta zpusobuje mikrokorozi na vacce, ktera znici zdvihatko. Tahle hypoteza je vicemene realna, protoze napriklad podle MG Australia se v Australii zavady zdvihatek prakticky neobjevuji. Jsou veskrze jen v severni americe a stredni a severni evrope - kde je vetsi vlhkost vzduchu
Australská hypotéza má něco do sebe, ale i k ní se najdou popírači. A co tvoje osobní zkušenost? Máš pocit, že bys mohl mít vlhko pod pokrývkou hlavy?
Jinak už se tady diskuse rozjela do několika směrů mimo původní téma. Ale aspoň něco ke Guzzi, všeobecně není moc s kým poklábosit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |