paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravim,předem se omlouvám za asi hloupý dotaz,ale hodlám pořídit V11, tak tu pročítám moudra,nasávám infa a nevim zda je to překlep,ale vezdejším Motokatalogu je psáno že R.V 1998-1999 je OHC,pak 2002 OHV,a 2003 zas OHC?
KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
Anketa: Z která víc kape olej, USA nebo EU
Harley Davidson
43%
47
Moto Guzzi
14%
15
Triumph
2%
2
Kawasaki
2%
2
Ducati
4%
4
Suzuki
4%
4
Yamaha
3%
3
Bmw
25%
27
KTM
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

5.11.2014 v 17:02 | Nahoru | #1
Muňos> se mi právě MG dost líbí a uvažuji, že bych tu současnou vyměnil za Sport či Brevu, ale první se budu muset zkusit někde projet, zda mi vůbec sedne, protože třeba Hornet (do kterého mě tlačí kámoš... prý Honda je nejlepší) mě krom lepšího zátahu nezaujal vůbec a rozhodně chci zase dvouvál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)

6.11.2014 v 13:45 | Nahoru | #2

kubacech píše: Muňos> se mi právě MG dost líbí a uvažuji, že bych tu současnou vyměnil za Sport či Brevu, ale první se budu muset zkusit někde projet, zda mi vůbec sedne, protože třeba Hornet (do kterého mě tlačí kámoš... prý Honda je nejlepší) mě krom lepšího zátahu nezaujal vůbec a rozhodně chci zase dvouvál


Páč jsem dnes v dobrém rozmaru, máme to kousek od sebe a jsi sympaťák, tak tě svézt nechám. Jinak má Sportka má 55k a předchozí Califonia měla stejně a za celou dobu se vyskytla jediná závada, která by stála za řeč, na Californii (uvolněné víčko vačky) poté, co jsem ji prodal, takže to přičítám jejímu smutku po mně.
Jinak samozřejmě doporučím dvouventil. Rozdíl je trochu nahoře, kde jede čtyřventil o něco víc, ale dole je zase projev dvouventilu hutnější. Hlavně je ale geniálně jednoduchý.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kemp v RO Moto Guzzi V11 Podas 11 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 MaraGuzziV11 536 13.4.2024 v 16:28 JVK
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 Koudy01 76 27.6.2022 v 10:22 Anti
Tachometr Moto Guzzi V11 štylák 0 21.9.2019 v 01:29 štylák
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 Koudy01 3 24.7.2019 v 06:42 Koudy01


TOPlist