globalmoto_kveten





Téma: Autíčko pro zábavu
 
30.10.2014 v 11:25
Ahoj,

protože nemám moc co na práci a roupama nevím co by, tak jsem si řekl že bych si třeba výhledově mohl pořídit nějaké vozítko. Rád bych se vešel do spotřeby cca 12-13l benzínu ve městě s klidnou nohou, asi by bylo fajn aby to bylo coupe a mělo to nějakou slušnou výbavu at se v tom jezdí příjemně v neposlední řadě pak aby to nějak slušně jelo, optimální by pak byli nějaké rozumné náklady na servis. Nechci to na ježdění na okruhu, ale když občas potřebuje člověk někam zajet.

Cenový strop bych viděl na cca 130 bez LPG a 150 včetně LPG, nájezd mám malý LPG se mě zaplatí nejdřív za rok/dva, ale to prosím neřešte. Možná tam plyn dám možná ne, ale chci na to mít rezervu.

Zatím jsem koukal, třeba na toto
MB CLK 240
MB CLK 200
BMW E46 330i

Naposledy editováno 30.10.2014 11:26:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

30.10.2014 v 12:48 | Nahoru | #1

SLEEPER píše: Hlavne je potreba si nic nenalhavat. To, ze koupis e46/clk za 150litru je sice pravda, ale pokud to auto budes chtit mit v cajku, hned do nej dalsich 150 nasypes.

Radsi japonce nebo octavku RSo.



CLK začínají někde od 60 tisíc, E46 330 tak od těch 100-120, proč je předfaceliftová s 3 litrem špatná volba?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

30.10.2014 v 12:52 | Nahoru | #2

Firecracker píše: CLK začínají někde od 60 tisíc, E46 330 tak od těch 100-120, proč je předfaceliftová s 3 litrem špatná volba?



To jsou ceny s prominutim mrdecek, tam fakt realne pocitej s dalsim kilem, abys mel auto v pohode a to bud rad, ze to jeste nema moc pokrocilou elektroniku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu

30.10.2014 v 13:03 | Nahoru | #3

Firecracker píše: CLK začínají někde od 60 tisíc, E46 330 tak od těch 100-120, proč je předfaceliftová s 3 litrem špatná volba?



Krom toho že je to hnusný tak předface kastle špatně, vytrhává se zadní náprava; motor špatně, válce jsou jen tenký šlupičky, stačí rok u kokota majitele a máš místo válců šišoidy, začne to žrát olej kterej to teda žere i přes vodítka ventilů a to vede k zapejkání kroužků a další spotřebě oleje atd. Zbytek jako vanos, dvouhmota, disa, separátor a podobný kurvítka jsou snadno řešitelný... Gumový věci dělali z nějakýho shitoidního materiálu, co se promění v plast a praská, stejně jako bakelitovej ventildekl (ano, ten co jsou pod ním vačice a kurva horkej olej)... elektrika taky průser, milión snímačů, čidel, snímačů čidel a čidel snímačů a prostě zlatá e36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist