globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Freeride350 vs WR250R
Čau, zima se blíží, mě chytají roupy... Tak se chci jen pobavit. Kdybyste hledali lehké enduro na vyblbnutí a hraní po okolí, třeba i nějaký v budoucnu výlet do Rumunska, lákalo by vás víc spíš technicky náročnější terén než rychlé přesuny po polňáčkách... Sem tam nějaký přejezd po cestě... Do čeho byste šli? WR250R nebo Freerida 350? A proč?
Zima se blíží, lepší se bavit o tomto než jestli chcípákem nebo klíčkem...
Anketa: Kterou byste brali?
KTM Freeride 350
42%
10
WR250R
58%
14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 09:33 | Nahoru | #1

-sun- píše: ... treba nazor, ze je wr tankozni me odrazuje... AJP vypada dobre, ale neni o nem moc info na forech,webech nebo youtube, coz na duvere nepridava...


Že je WR tankozní není názor, ale údaj o hmotnosti.
Z výběru, co máš a pro použití, co píšeš - bez debat Freeride.
Pokud chceš univerzálnější stroj, dojet do práce, pro rohlíky, zpátky cestou lesem - bez debat WR. Ne že by to na Free nešlo, ale mth skáčou neúprosně a stačí se podívat na rozpis servisních úkonů ... taky nádrž 5,5 litrů není na nějaký delší ježdění bez možnosti dotankovat dostatečná.
Na Free jsem se svezl v terénu, zkusil si těžší výjezd, sjezd, přesun (při celodenním dešti) .... moc jsem se těšil, ale o to víc jsem byl zklamaný. Celková geometrie mi přijde víc "radikální" oproti soutěžnímu enduru. Free má dost možností nastavení, tak je možný, že bych si pro sebe našel něco lepšího, než jak bylo nastaveno. Ale zas na kravení typu překážky, kryta potoků .
Dost mi vadily vibrace, který se projevují v řídítkách - to bylo asi z celý jízdy nejhorší, už po krátký jízdě jsem se těšil zpátky na svýho starýho Berga - dá se to řešit výměnou řídítek nebo dát "pružný" klemy.
Motor dávkování, průběh špica , na moto byl namontovaný přepínač palivových map, ale nezkoušel jsem měnit a ani jsem neměl důvod.
Podvozek - krátký zdvihy budou limitující - zas víc k trialu než k enduru
Rám - velký zklamání pro mě, měkký, kroutí se ... nechápu, jak to mohli takhle zkonstruovat - velká daň za snižování hmotnosti.
Brzdy - podimenzovaný. Kdo s tím jezdí RO, UK, dlouhý sjezdy stěžuje si na vaření kapaliny i když je to dot 5.1 po výměně. Hold když se dá brzda z bicyklu na moto, někde se projeví. Na ježdění u nás v pohodě, dobře dávkovatelný, předek krásně čitelný.
Jízda hodně intuitivní, jede doslova kam se podíváš - to bych vyzdvihl jako největší plus Free + nízko sedlo pro nižší postavy veliká výhoda
Pokud to má někdo jako Vincent

Vincent_V píše: ...je to motorka na které s polovinou umu vyjedeš dvakrát tolik (vlastní zkušenost EXC-F 350 vs Freeride 350)


jestli je pravda, co píše, BEZ URÁŽKY, musí být úplný dřevák. Ano, na Free ti půjde dost věcí snáž ... určitě se naučíš otočit motorku kolem nohy dřív, než na full enduru, ale co se týče endura, hard endura, tak na Free nevyjedeš, nesjedeš nic snadnějc, než na full enduru. Kdyby byl Free o tolik lepší, byly by ho plný startovní listitny na Erzbergu, Romaniacs, seriál extrémního endura, ....
Průměrně dobrý jezdec odjede na full enduru to samý, jako na free, možná víc
Netvrdím, že Free 350 je špatná motorka - není - jen je dost specifická. Co sleduju, tak sedne jen velmi málo lidem, ale komu sedne, nedá na ni dopustit, ale stejně si místo toho koupí Free 250 . Naneštěstí, většina, která ji koupí, tak ji poměrně v krátký době zase prodává.
Kamarád prodává Free250 - nesedla mu, co je v inz. je pravda. Investoval do nastavení podvozku, ...
Docela pěkná 350nabídka . Je před velkým servisem ve 140 mth - rozpis úkonů
Vyměňte píst
Vyměňte ventily, ventilové pružiny a misky ventilových pružin.
Vyměňte ojnici, ojniční ložiska a čep kliky.
Vyměňte sací čerpadlo.
Vyměňte rozvodový řetěz
Vyměňte všechny motorová ložiska.

2T - proč ne? Zvuk není nijak drásavější než u 4T, Jo dváca, to je hnus kvílení, ale 250-300 není nic uširvoucího, jako třeba otevřená koncovka 4T
Docela se mi líbí tohle , ale chtělo by si info od prodejce prověřit.

AJP? líbí se mi hlavně konstrukcí - filtr v rámu, nádrž pod sedlem, motor nehnaný do výkonu ...
GG Cami? nějak jsem ten stroj nepochopil

Přeju dobrou volbu

Naposledy editováno 25.10.2014 10:37:36

(reakce na) Freeride350 vs WR250R

25.10.2014 v 15:11 | Nahoru | #2
Janek> Diky za super popis. Ta hlucnost je si vazne podobna? Jinak ten servis v 130mth je celkem drsny... to u ostatnich adeptu asi neni , co?
Muzu se zeptat na duvod prechodu k 250?
A n tvuj znamy, co prodava 250, co znamena upravene tlumice a proc to delal? V inzeratu moc infa o moto neni, nevis o ni neco vic? Z ceho sel na 250/co ma misto nej? Diky ☺
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8266 Včera v 15:04 Sally06
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Yamaha WR 250X + WR 250R a další 25... [1 ... 60, 61] Yamaha WR 250X, Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L Dovi 1815 27.1.2023 v 13:31 cross119
Někam někdy v termínu 21/5-29/5 Kawasaki Z 440, Yamaha WR 250R, KTM 1290 Super Adventure Animals21 1 17.5.2022 v 19:40 igor1100
Yamaha WR250R, Honda CRF250L koupě Yamaha WR 250R, Honda CRF 250L panlesu 3 7.5.2021 v 19:33 Animals21


TOPlist