Mám Hondu VTX 1800S2,r.v.2006,Ohio factory in USA,typ motoru SC46E,66kw.
Rád bych věděl proč já mám v TP 66kw a ostatní uvádějí 71kw a jaký je rozdíl mezi typem motoru SC46 a SC46E zda nemám omezovač . Díky všem.
Motocykl Japonsko 22 říjen 2001
Honda oznámila vydání nové VTX 1800cc velkém posunu Custom Motocykl
Tokyo, 22.října 2001 --- Honda Motor Co Ltd oznámila uvolnění VTX, mocně stylizované velké posunutí vlastní motocykl vybaven nově navrženým, vodou chlazený, 4-taktní 1800cc V2 motor, který rezonuje energie . Nový model se začne prodávat 23.října 2001 přes dealerskou síť Hondy přes Japonsko.
VTX, být produkován v Honda of America Manufacturing (HAM), výrobní centrum Hondy v USA, bude náš americký vlajkový model pro naše vlastní kola. Motor bude největším světovým posunu V2 k dispozici v produkčním motocyklu. Kromě zobrazení výkonné výstupní charakteristiky při všech otáčkách motoru, ale také přináší silný pocit z jízdy se všemi rezonance s V-Twin motorem. PGM-FI (programované vstřikování paliva) se používá ke zvýšení účinnosti spalování pro vynikající reakce škrticí klapky.
Aby bylo možné zvládnout silný výkon motoru, podvozek využívá velmi tuhý, mono-páteřní, double-kolébka design. Přední nápravy je obrácené uspořádání také poskytuje vynikající pevnost. Kolo je navržena tak, aby usnadnila maximální snadnost ovládání, s uvolněnou jízdní pozici, široký pull-back rukojetí, nízké 695mm pozici při sezení, díky kterému je snadné pro jezdce, aby jeho nebo její nohy na zem, a další funkce, které kladou důraz na vytvoření pohodlnou jízdu.
Styl klade důraz na velkou Objem motoru a vytváří důstojné, statný pocit, že by se dalo očekávat, že z naší vlajkové lodi amerického vlastní kola.
VTX
VTX
Hlavní vlastnosti na VTX
Výkonný, velký-vysídlení 1800cc V-twin motor poskytuje výkon srdce buší
Na 1,794cc, nově navržený, vodou chlazený, 4-taktní 52 ° V-typ 2-válcový motor je největším světovým objemová V-twin motor k dispozici ve výrobním motocyklu. Jeho maximální výkon 75 kW (102PS) přináší dostatečný pocit síly nazbyt.
Chcete-li maximalizovat příjemné rezonanci velkého posunu motoru, jako první na světě aplikované spojka balancer je spojena s postupným klikového hřídele tradiční v Hondy amerických vlastních kol, eliminovat nežádoucí vibrace.
Motor je navržen tak, aby jezdec pocit, že V-Twin je charakteristický hukot nejen v low-k-střední rozsahu otáček, ale ve vysokém rozsahu stejně.
Palivový systém používá Honda nově vyvinutý PGM-FI (programované vstřikování paliva), který zásobuje motor s optimální směsi paliva se vzduchem u všech otáčkách motoru a jízdních podmínek, realizovat vynikající odezvu škrticí klapky. Tři-ventilová hlava se dvěma iridium svíčky na válec spojuje mimořádný nasávání účinnost s vynikajícím výkonem zapalování.
Výfukový systém dvou-in-one je vybaven tuku, nízkým sevření tlumiče výfuku, který produkuje zvuk, který je tichý, ale naplněné silným rezonanci velkého posunu motoru.
Mazací systém využívá uzavřený Suchá kliková skříň se samostatnou klikové skříně a převodové skříně, zajištění účinné mazání a potlačení zhoršení oleje.
Výkonný, Chiseled styl s nádechem třídy
Bike Elegantní, důstojný styl zobrazuje druh třídy a výkonu, které by se dalo očekávat, že v Hondy vlajkové lodi amerického vlastní kola. Impozantní Motor je namalovaná černá s chromovaným vzduchového filtru krytu skříňky, kryty, konektory a klikové skříně kryt pro zvýraznění jeho funkční krásu. Elegantní silniční objímání, dlouhá a nízká konstrukce dále zvyšuje spokojenost vlastnictví.
Pozastavení a brzdění, které podporují robustní jízdní vlastnosti
Převrácený zavěšení předních kol poskytuje vynikající tuhost. Dvojité kotoučové brzdy na přední a jeden zadní kotouče jsou propojeny pomocí brzdový systém kombinace pro lepší, bez starostí brzdění. Když je zadní brzda nožní pedál, systém rozděluje sílu vhodně mezi přední a zadní kola pro snadnější-k-použití, spolehlivé brzdění.
Specifikace (Vezměte prosím na vědomí, že tato informace je k dispozici pouze v Japonsku)
Název modelu VTX
Typ modelu Honda of America BC-SC46
L x W x H (M) 2,455 x 0,990 x 1,150
Rozvor (M) 1,715
Světlá výška (M) 0.130
Výška sedáku (M) 0,695
Hmotnost vozu (Kg) 343
Suchá hmotnost (Kg) 320
Počet jezdců 2
Poloměr otáčení (M) 3.4
Typ motoru SC46E
(Kapalinou chlazený, 4-taktní, OHC V2)
Objem motoru (Cm 3) 1794
Vrtání x zdvih (Mm) 101,0 x 112,0
Kompresní poměr 9,0-1
Maximální výkon (KW [PS] / min) 75 [102] / 5000
Maximální točivý moment (N · m [kg · m] / min) 159 [16.2] / 3000 (netto)
Spotřeba paliva (Km / ) 23,0
(60km / h, low-výška jízdy)
Přívodu paliva PGM-FI (programované vstřikování paliva)
Spuštění Self-výchozí typ
Zapalování Plně tranzistorové zapalování baterie
Systém mazání Force-feed (suché klikové skříně)
Objem oleje 4.5
Objem palivové nádrže 17
Spojky Wet-type, lamelový membránová pružina
Převodovka Se stálým return 5-rychlostní
Převodový poměr 1. rychlostní stupeň 2,352
2. rychlostní stupeň 1.333
3. Gear 0,964
4. převodový stupeň 0,812
5. převodový stupeň 0,696
Diferenciál (primární / sekundární) 1.000 x 1.571 / 0,944 x 3,090
Úhel řízení (°) / Trail (Mm) 32 ° 00 '/ 146
Rozměr pneumatik Přední 130 / 70R18 63H
Zadní 180 / 70R16 77H
Brzdový systém Přední Hydraulické disk (double)
Zadní Hydraulický disk
Zavěšení Přední Teleskopické
Zadní Swing Arm
Rám Typ Double-cradle
K presnemu rozkodovani se na netu se daji najit tabulky, programy (treba Honda EPC, coz je přímo jejich firemni katalog pro objednání dilu) nebo zajdes do Hondy a tam ti to behem pul minuty zjisti.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 | radekigi | 1 | 6.4.2024 v 09:05 kokoška. |
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 | ferabill | 18 | 5.4.2024 v 16:22 Obdélník |
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 | 1Bandit | 4 | 23.11.2023 v 19:46 1Bandit |
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 | Kritix | 22 | 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK |
honda VTX 1800 zvažovaná koupě Honda VTX 1800 | Longorn | 2 | 5.9.2023 v 20:20 padr |