V zahraničí se to běžně dělá,ale tady o nikom nevím a nemůžu najít.
Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rovnání brzd.kotouče na motocyklu
Maxipes_Fík píše: Já si myslím, že ty nejty tam nejsou proto, aby kotouč ploval a chrastil, ale aby se nezkroutil když se třením hodně ohřeje a začne se roztahovat, to mu právě ty nejty umožní, zvětší se průměr kotouče, povysune se z nejtů, vychládne a zase se zasune a tak to funguje i když jsou ty nejty dost utažený a nechrastí.
Máš pravdu u normálních kotoučů jsou nýty kvůli pnutí a roztažností ,taky spojují dva rozdílné materiály měkej střed a tvrdej okraj a jsou trochu volné do stran. U závodních je ještě prioritní kladený odpor tam se nýty dělají volnější.
ALESANDREA píše: Máš pravdu u normálních kotoučů jsou nýty kvůli pnutí a roztažností ,taky spojují dva rozdílné materiály měkej střed a tvrdej okraj a jsou trochu volné do stran. U závodních je ještě prioritní kladený odpor tam se nýty dělají volnější.
Aha, mám Tenerku a tam je to roznýtovaný tak, že se to ani nehne, s těma volnejma nýtama bych nechtěl jet po kočičích hlavách, to musí být jako když se sype železářství.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HD jako první motorka? [1, 2, 3] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe | honzabiker | 84 | 8.10.2011 v 12:38 vie |