globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z CBR6RR. Co dál?
21.10.2014 v 12:27
Ahoj, právě prodávám svou šestku RRo a s tím přišla i otázka co dál? CBR je moje první motorka, kterou mám sezonu a půl a bohužel mi moc nesedla. Mohu porovnat jen s CBR1000RR a ZZR1400 s oběma se mi lépe rozjíždělo a celkově i celý průběh jízdy mi byl příjemnější. U nové moto bych si představovala oproti šestce vyšší výkon a větší nádrž. Navíc ideálně do 200kg a abych dosáhla při 170cm pohodlně oběma nohama na zem (popřípadě prosím o zkušenosti se snižováním motorky a zda-li je to problém). Vzhledově se mi líbí R1, ale budu ráda za další nápady a zkušenosti Děkuju
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 14
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 12:38 | Nahoru | #1
A musí to být SS?
Nepasoval by Ti spíš nějaký naháč?
Mohl by být použitelnější v nižších otáčkách...když zmiňuješ ty rozjezdy.
A že Ti nesedla...třeba, že příliš ležíš...
Tak co nějaký naháč litrový?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 12:50 | Nahoru | #2
VladaM> I moje první myšlenka byla na naháče. Na litrového Zeda od Kawy, ale nemám s ním žádné zkušenosti a bojím se, že by mi nestačilo rychlostně. Často jezdím daleko z bodu A do bohu B a na sportu můžu zalehnout a mazat. (Tím mazat myslím pohodlně nad 220km/h a ne jen na nějaký chvilkový přejezd, ale třeba desítky km)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 12:52 | Nahoru | #3

Enie píše: VladaM> I moje první myšlenka byla na naháče. Na litrového Zeda od Kawy, ale nemám s ním žádné zkušenosti a bojím se, že by mi nestačilo rychlostně. Často jezdím daleko z bodu A do bohu B a na sportu můžu zalehnout a mazat. (Tím mazat myslím pohodlně nad 220km/h a ne jen na nějaký chvilkový přejezd, ale třeba desítky km)



Aha, tak to je jiná.
Tak to máš dost specifické užití.

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 12:54 | Nahoru | #4
Když chces dobře dosahnout na zem tak R1 není nic vhodného, ale dá se snížit jako všechno. Donda je obecně malinká a hodná, ale pral bych model 2008+ ta ma krouťák dole mocnej. Na cestu bomba stroj. GSX-R je bachratá potvora s pruznym motorem co nahoře letí jako pichle prase (v porovnání s hondou) a s kawou jsem nemel tu cest

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 12:57 | Nahoru | #5
Co třeba busa? Je to nizoucky a na rychle dlouhe presuny ideal. A da se i sportovat

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 12:59 | Nahoru | #6
Nat takovej styl jezdeni bych doporucil hayabusu

Naposledy editováno 21.10.2014 13:00:28

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 12:59 | Nahoru | #7
Ja ty sestky taky uplne nemusim, vadi mi, ze se tam musi moc radit a vytacet to. Radsi mam proste vetsi objem s tim, ze mi staci spis trochu tocit plynem a do vysokych otacek se podivam spis mezi zatackama a jinak si tam hodim vyssi rychlost a je klid.

Tak pokud mas stejne pocity, tak muzes zkusit litra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:02 | Nahoru | #8
VladaM> Nemá pro mě ani cenu tahat motorku z garáže kvůli 70-ti km. Takže vždycky minimálně 300km ujedu. Kupovala jsem si motorku kvůli cestování, ale zároveň ráda zatáhnu za plyn.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:07 | Nahoru | #9
_Milanek_> Děkuju za zkušenosti. Tak co se týče snižování R1, tak bych asi stejně musela nechat snížit všechno. Z Hondy jsem taky dostala jen na špičky. Pohodlně jsem dosáhla jen z toho ZZra. Obávám se, že busa je na mě zase moc těžká, mám špatný nájezd do garáže a při manipulaci jsem měla co dělat i s dvousetkilovou hondou..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:08 | Nahoru | #10
Enie> vezmeš si mě?

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:09 | Nahoru | #11
Jestli se ti libí R1 tak ber R1 ale 2004-2008

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:12 | Nahoru | #12
SVSkritek> Ahoj, jj, to jsou přesně moje pocity... Jen teď nevím jakého.. Jsem docela drobná, což je při jízdě jedno, ale pak mám problém s manipulací s motorkou v minimálních rychlostech, při otáčení nebo posouvání..

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:14 | Nahoru | #13
Se 170 cm obema nohama nedosahnes z niceho, na spicky jo, ale pohodlne s tim se muzes rozloucit. Nevim, podle me je to ten nejmin dulezitej parametr esi dosahnes, ja taky stojim jenom na 1 noze a nevidim v tom problem. Esi se ti libi R1 tak do ni bez, chybu neudelas, ale chtelo by si ji aspon nekde vyzkouset

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:14 | Nahoru | #14
_Milanek_> mám přítele..

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:20 | Nahoru | #15
4star> Vím, že tak jezdí spousta lidí a obdivuji 150-ti centimetrové holky, co dosahují jen jednou nohou, ale pro mě to je skutečně důležitá položka..
Vyzkoušet by bylo fajn, ale obávám se, že jediná možnost zkoušky, která by mi něco dala, je koupit a popřípadě pak prodat..

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:23 | Nahoru | #16
V tom pripade budes muset nechat snizit a je jedno co koupis.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:25 | Nahoru | #17
Enie> jasně že máš , zeptat se můžu ne .....každá motorka co má prepakovani na tlumiči se dá snížit.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:29 | Nahoru | #18
A co nějaké fároš? To so takový malý 6ky s litrovým motorem

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:39 | Nahoru | #19
A máte někdo zkušenosti se snižováním motorky?? Kde se zhruba pohybujeme finančně a zda-li to pak motorku nějak změní např. v chování v zatáčkách?

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:42 | Nahoru | #20

Enie píše: _Milanek_> mám přítele..



Boyfriend není syfilis

Velkýho Zeda asi škrtni, to je nehorázně vyžraná těžká svině, pokud se teda nebavíme o aktuálním modelu.
První generace ZX10R (ta co mám já) je docela bonsai, teda aspoň se mně lidi občas ptaj, jestli by chlap mýho vzrůstu neměl jezdit spíš na litru než na šestce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:44 | Nahoru | #21

Enie píše: A máte někdo zkušenosti se snižováním motorky?? Kde se zhruba pohybujeme finančně a zda-li to pak motorku nějak změní např. v chování v zatáčkách?



Popustit vidle v brejlích = zdarma
Kosti na přepáčku = cca 1500
Vydlabat sedlo = cca 2tis za přešití.

Záleží o kolik to chceš sundat, a pokud budeš šmátrat do podvozku, je třeba dělat předek i zadek zároveň, aby byla jakžtakž zachovaná geometrie motorky.

Naposledy editováno 21.10.2014 13:45:19

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:51 | Nahoru | #22
FiZzeR> To není, ale hledám tady tu radu ne chlapa..
Děkuji za postřehy. Chtěla bych trochu novější roky 2008 a víc. Ale na tom asi moc nezáleží, stejně budu muset snižovat tak jako tak.A za ceny děkuju.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:54 | Nahoru | #23
COMATIK> Jj, bylo by to asi i logické.. Mám i repsoláckou kombi, ale musela bych narazit jen na neodolatelnou nabídku.. Jinak mě honda už nějak přešla.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 13:56 | Nahoru | #24
Na sedlo bych nesahal pokud chceš jezdit těch 300km kosti na prepacko se dají vyrobit cca 300Kč bez materiálu chování to moc neovlivní ale zmenší ti to treba náklon ale to už je u každé motky jinak. Nekde můžeš drhnout stojanem a nekde pohoda

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 14:21 | Nahoru | #25
_Milanek_> Tak obávám se, že škrtání čímkoliv řešit nemusím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 14:30 | Nahoru | #26

SVSkritek píše: Ja ty sestky taky uplne nemusim, vadi mi, ze se tam musi moc radit a vytacet to. Radsi mam proste vetsi objem s tim, ze mi staci spis trochu tocit plynem a do vysokych otacek se podivam spis mezi zatackama a jinak si tam hodim vyssi rychlost a je klid.

Tak pokud mas stejne pocity, tak muzes zkusit litra.



Já to mám teda přesně naopak, na nynějším litru řadím víc než dřív na šestce... Myslím, že je to tím, že na 1L prostě jedu vždy svižněji a člověk potřebuje ten výkon pro rychlý předjíždění a rychlý reakce na okolní provoz. Tahat to někde od nízkých otáček skoro ani nejde...

Enie: po 1,5 roce ježdění hned na litra ? No nevim, nejdřív si těch 180+ kobyl někde půjč...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 14:36 | Nahoru | #27
han> A myslíš, že mi někdo půjčí litra tak na měsíc? Nikoho takového neznám. Měla jsem na den litrové CBR a 1400 ZZR a z obou jsem byla nadšená.. Ze ZZRa obzvlášť..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 14:38 | Nahoru | #28
Enie> no právě. Ono se ti zdá jak je to v poho, jak můžeš tahat čerta za ocas a jak ti to jde... taky jsem to tak měl... 3 měsíce po koupi jsem měl pocit, že už na tom všechno umím a pak to přišlo...

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 14:40 | Nahoru | #29
Cestovnejsi supersporty jsou suzuki. Ale obecne na to co pises si kup spis nahace, v pripade ze mas problemy s pruvanem tak s nejakou polokapotou.

Pokud jezdis rovne a rychle, tak je to fuk. Me celkove prijde divny takhle pouzivat motorku, ale kazdej jsme nejakej. Supersport jeste setskovej (ale i litry) jsou primarne staveny na okruh, a ne na cestovani, takze takhle vyhovujou jen lidem co "proste musi mit supersport" a nebo lidem kteri rikaji ze cestuji ale v zasade litaji nizko.

Dost dlouho jsem provozoval Daytonu na silnici + na okruhu, a postupne dosel k nazoru ze SS bez okruhu je uplne naprd, a i kdyz ho clovek bere casto na okruh tak je to na silnici nouzovka.

Nahace (nebo polokapotu) proste zkus, na netu ti nikdo nenapise jaky na tom budes mit pocity.

Přechod z CBR6RR. Co dál?

21.10.2014 v 14:40 | Nahoru | #30
Po roce a půl sedat na litrovej ss je celkem rychlá kariéra
Buďto jsi hrozně šikovná nebo si hrozně natlučeš
A nepřemýšlela jsi o nějakým V2? Jsou většinou malý a lehký
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 14
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35305 Včera v 15:43 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 Včera v 06:46 Gahan37
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 29.4.2024 v 14:36 1100Virago
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 543, 544] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16301 16.4.2024 v 16:26 FiZzeR


TOPlist