1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
SVSkritek píše: Ja ty sestky taky uplne nemusim, vadi mi, ze se tam musi moc radit a vytacet to. Radsi mam proste vetsi objem s tim, ze mi staci spis trochu tocit plynem a do vysokych otacek se podivam spis mezi zatackama a jinak si tam hodim vyssi rychlost a je klid.
Tak pokud mas stejne pocity, tak muzes zkusit litra.
Já to mám teda přesně naopak, na nynějším litru řadím víc než dřív na šestce... Myslím, že je to tím, že na 1L prostě jedu vždy svižněji a člověk potřebuje ten výkon pro rychlý předjíždění a rychlý reakce na okolní provoz. Tahat to někde od nízkých otáček skoro ani nejde...
Enie: po 1,5 roce ježdění hned na litra ? No nevim, nejdřív si těch 180+ kobyl někde půjč...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35675 | Dnes v 18:00 oxygen |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16335 | 19.5.2024 v 20:48 SLEEPER |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |