1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Nepasoval by Ti spíš nějaký naháč?
Mohl by být použitelnější v nižších otáčkách...když zmiňuješ ty rozjezdy.
A že Ti nesedla...třeba, že příliš ležíš...
Tak co nějaký naháč litrový?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Enie píše: VladaM> I moje první myšlenka byla na naháče. Na litrového Zeda od Kawy, ale nemám s ním žádné zkušenosti a bojím se, že by mi nestačilo rychlostně. Často jezdím daleko z bodu A do bohu B a na sportu můžu zalehnout a mazat. (Tím mazat myslím pohodlně nad 220km/h a ne jen na nějaký chvilkový přejezd, ale třeba desítky km)
Aha, tak to je jiná.
Tak to máš dost specifické užití.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Tak pokud mas stejne pocity, tak muzes zkusit litra.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Vyzkoušet by bylo fajn, ale obávám se, že jediná možnost zkoušky, která by mi něco dala, je koupit a popřípadě pak prodat..
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
Enie píše: _Milanek_> mám přítele..
Boyfriend není syfilis
Velkýho Zeda asi škrtni, to je nehorázně vyžraná těžká svině, pokud se teda nebavíme o aktuálním modelu.
První generace ZX10R (ta co mám já) je docela bonsai, teda aspoň se mně lidi občas ptaj, jestli by chlap mýho vzrůstu neměl jezdit spíš na litru než na šestce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Enie píše: A máte někdo zkušenosti se snižováním motorky?? Kde se zhruba pohybujeme finančně a zda-li to pak motorku nějak změní např. v chování v zatáčkách?
Popustit vidle v brejlích = zdarma
Kosti na přepáčku = cca 1500
Vydlabat sedlo = cca 2tis za přešití.
Záleží o kolik to chceš sundat, a pokud budeš šmátrat do podvozku, je třeba dělat předek i zadek zároveň, aby byla jakžtakž zachovaná geometrie motorky.
Naposledy editováno 21.10.2014 13:45:19
1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
SVSkritek píše: Ja ty sestky taky uplne nemusim, vadi mi, ze se tam musi moc radit a vytacet to. Radsi mam proste vetsi objem s tim, ze mi staci spis trochu tocit plynem a do vysokych otacek se podivam spis mezi zatackama a jinak si tam hodim vyssi rychlost a je klid.
Tak pokud mas stejne pocity, tak muzes zkusit litra.
Já to mám teda přesně naopak, na nynějším litru řadím víc než dřív na šestce... Myslím, že je to tím, že na 1L prostě jedu vždy svižněji a člověk potřebuje ten výkon pro rychlý předjíždění a rychlý reakce na okolní provoz. Tahat to někde od nízkých otáček skoro ani nejde...
Enie: po 1,5 roce ježdění hned na litra ? No nevim, nejdřív si těch 180+ kobyl někde půjč...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?
Pokud jezdis rovne a rychle, tak je to fuk. Me celkove prijde divny takhle pouzivat motorku, ale kazdej jsme nejakej. Supersport jeste setskovej (ale i litry) jsou primarne staveny na okruh, a ne na cestovani, takze takhle vyhovujou jen lidem co "proste musi mit supersport" a nebo lidem kteri rikaji ze cestuji ale v zasade litaji nizko.
Dost dlouho jsem provozoval Daytonu na silnici + na okruhu, a postupne dosel k nazoru ze SS bez okruhu je uplne naprd, a i kdyz ho clovek bere casto na okruh tak je to na silnici nouzovka.
Nahace (nebo polokapotu) proste zkus, na netu ti nikdo nenapise jaky na tom budes mit pocity.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1189, 1190] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35671 | Dnes v 13:51 oxygen |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16335 | 19.5.2024 v 20:48 SLEEPER |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |