globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička
5.10.2014 v 18:33
Zdar lidi,

koupil sem DéeRo a super musim říct =)

Motorově super, akorát teď potřebuju vyřešit dvě věci:

1) Nefunguje přepínání rezervy

2) Zřejmě někde má bejt zapojená hadička co vede ? někam

K druhému problému řekne více foto.
I spotřeba je zlá 10l/100km, něco je určitě špatně.

Přívod paliva mi funguje pouze v poloze jak je na foto a rezerva vůbec







Kam by měl vést?






Na fotu je jen nasunutý kam to šlo, když sem si s tim hrál.

Naposledy editováno 05.10.2014 18:35:27

Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

5.10.2014 v 18:46 | Nahoru | #1
Čau, máš na motorke tzv. podtlakový ventil, na polohu PRI je otvorený na samospád. Normálne má byť otvorený na ON, rezerva je RES. Tebe to nefunguje, lebo z toho druhého čudlíku má ísť hadička do príruby na karburátor a podtlakom sa ti pustí benzín. Funkciu vyskúšaš tak, že na ten voľný vývod napojíš hadičku, dáš na polohu ON, RES, druhý koniec do úst a urobíš podtlak. Keď je ventil funkčný, tak by mal z hadičky tiecť benzín. Na prírube najdeš tiež taký čudlík. Veľa šťastie pri hľadaní čudlíkov.

1 reakcí na tento příspěvek Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

5.10.2014 v 18:52 | Nahoru | #2
To jsem přesně potřeboval vědět :D

Takže najít otvor do krabce a tam to zapojit a mělo by to tedy primárně téct přes ní.

No hned jak budu mít volno vezmu průhlednou hadičku a půjdu zkusit zda li teče.

Jinak šipka na tom kohoutku míří doleva (ne na PRI, ale na FUEL) - je možné že je to obráceně? To by mohlo vysvětlovat spotřebu 10l/100km kdyby to jelo stále na výplach

Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

5.10.2014 v 19:04 | Nahoru | #3
Na tom druhom obrázku sú tie hadičky nejak čudne pozapájané. Tá tenká vyzerá akoby šla s príruby a je napojená do tej hrubšej. Tá hrubšia je asi odvetrávanie karburátora a tá tenká, keď ide s príruby tak má byť napojená do toho ventilu na nádrži. Keď predošlý kutil napojil odvetrávanie do príruby na saní tak si to prisáva benzín priamo do sania a žere to ako divé. Tak som kukol a tá tenká nejde s príruby neviem čo to tam je pozapájané vypadá to tak akoby tá hadička bola strčená tam kde je skrutka na nastavenie bohotosti zmesi. Asi mu z toho kapkal benzín lebo tam pod tou skrutkou má byť gumička podložka pružinka a skrutka. Možno už tam nie je ani tá skrutka , lebo ju stratil. Pošpekuluj, potráp sa, som to , ale ja spisovateľ .

Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

5.10.2014 v 19:10 | Nahoru | #4
Si ma nepochopi, z tej tenkej ide podtlak vzduchu z príruby nemá z nej tiecť benzín Nie do karburátora do pi..., ale do príruby, ku.. čítaj čo som ti napísal. Benzín ti potečie z tej hrubej. Podtlakom otvoríš ten ventil a začne z tej hrubej čo ju máš napojenú na karbec tiecť benzín.

Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

5.10.2014 v 19:12 | Nahoru | #5
by me zajmalo jeslti mas ucpanou tu diru ktera dela podtlak pro membranu ventilu, dle ty spotreby bych rekl ze mozna ne.
Jdi na partsdepot tam je rozkresnelny jak vedou hadice. Musis mit pripojenej podtlak z ventilu kamsi na valec.

Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

5.10.2014 v 19:15 | Nahoru | #6
Asi by si mal ku tomu niekoho zavolať, čo má dajaké enduro, nech ti to pozrie a vysvetlí čo a ako. Alebo aj sám pošpekuluj, veď prídeš na to. Aj ja som prišiel

Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

5.10.2014 v 19:55 | Nahoru | #7
Kterej je to rok to DR? DRka co já znám mají uplně jinej kohoutek bez podtlakoveho otvírání.

Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

5.10.2014 v 19:58 | Nahoru | #8
Tenhle ti bude fungovat jen v této poloze přívod uzavírá jen jehla v plovákové komoře. Asi tam vubec nepatří.

(reakce na) Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

6.10.2014 v 12:57 | Nahoru | #9

Tiber88 píše:

Jinak šipka na tom kohoutku míří doleva (ne na PRI, ale na FUEL) - je možné že je to obráceně? To by mohlo vysvětlovat spotřebu 10l/100km kdyby to jelo stále na výplach



Jen mimochodem, ten kohout je na fotce v poloze PRI. Poloha Fuel neexistuje, to je jen popisek na co ten kohout je, ačkoliv to vypadá nelogicky tak prostě japonci někdy mívaly tyhle kohouty, že to ukazuje přesně naopak než bys čekal. Čili ta krátká část ukazuje polohu, ne ta dlouhá.

Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

8.10.2014 v 12:24 | Nahoru | #10
Zdar lidi, tak už to tomu rozumim, jak to chodí atd. (musel sem to pořádně prozkoumat holt novej stroj.) JInak teda podtlak funguje a ON - REZERVA jede, akorát sem zjistil proč asi hadička chyběla. Nápojka podtlaku na přírubu je totiž urvaná/upálená nebo co viz. foto.

Nevíte kde sehnat celou, nemá tu někdo na díly?

















Kohoutek paliva - nejde rezerva + hadička

20.10.2014 v 11:20 | Nahoru | #11
Čau lidi, tak pro info. Už sem to doladil a podtlak a vše jede jak má =)

Ještě zbývá už jen přetěsnit svody, pač je tam vyjebanej závit, ale nic strašnýho. Se nechá časem..

Díky všem za rady a hlavně, že jste mi osvětlili, jak ten jednovál funguje =)





Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist