globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda cb 450 r.v.1987
Čau motorkáři. Potřeboval bych radu ohledně motorky Honda cb 450 z roku 1987. Bali by jste se tak staré motorky? Co jsem tak hledal, tak takových tady moc nejezdí, což by mohl být eventuelně problém s náhradníma dílama. Tohle by byla moje první "větší" motorka. Tak co myslíte? U tak staré motorky by se dalo brát v potaz to, že by mělá být ještě stará dobrá poctivá motorka. Tak nevím.
Anketa: Honda CB 450 r.v. 1987
Stáří bych se nebál.
85%
11
Nekupuj, raději si kup mladší.
15%
2
Předchozí
1 2
Následující

Honda cb 450 r.v.1987

28.3.2015 v 23:27 | Nahoru | #31
Nedavno mi zustalo mi kus redidla na hadre a kdyz jsem to nahodou otiral hadrou tak se to zlepsilo, kazdopadne diky za typ.
Kluci, mam dalsi problem a ne jen s perkama. Rozebral jsem v prosinci riditka do sroubku a mam asi problem v te osce. Nebyl jsem si jist jednou takovou podlozkou a ted kdyz mam vsechno v kupe se to projevilo - je tam vule. Nevite nekdo posloupnoust tech dilku? Mam nejaky rozkres dilu, ale tam ten dilek zrovna neni a neni to oc podrobny. 





 

Naposledy editováno 28.03.2015 23:47:09

Honda cb 450 r.v.1987

29.3.2015 v 01:21 | Nahoru | #32
Tak jsem ty riditka rozebral asi uz asi po 8 a porad nemuzu dojit jak to puvodne bylo. Na videu nize jsem natocil uz asi posledni moznost ktera me napadla. Tak co, muze to tak byt? Na videu uz jsem zjevne trochu groy. Diky Za typy.

Honda cb 450 r.v.1987

29.3.2015 v 22:44 | Nahoru | #33
Kromě toho, že na obázku je prohozený pořadí skoro všech součástek a některé tam chybí, je v podstatě vše správně.

Jinak ten krk řízení se skládá ze třech prvků: spodní ložisko, vrchní ložisko a utahovací matice.
Spodní ložisko je pár tvořený dvěma miskama, z niž na v nitřní je klec s kuličky, plus plech s gumovým tesněním.
Vrchní ložisko je to samé, ale všechny jeho části jsou o kousek menší.
Utahovací matice je tvořena hlavní maticí, na ni se nasazují brejle, na to zajištovací podložka kontramatice, kterou ta podložka zajišťuje.

Od obou ložisek vnější misky vždy patří naklepnout do rámu krku řízení a vnitřní na trubku brejlí, přičemž pod vnitřní misky vždy přijde podložka s gumou.
Takže:
1. Narazíš vnější misky do rámu.
2. na trubku brejlí nasadíš podložku s gumovým límcem.
3. na ni pak narazíš vnitřní misku s kuličkama. Dělá se to lépe, když si tu misku ohřeješ v troubě alespoň na 100*C.
4. brejle nasadíš do rámu.
5. z vrchu nasadíš vnitřní misku s kuličkama.
6. na to podložku s gomovým límcem směrem dolů.
7. Našroubuješ hlavní matku. To drží brejle proti vypadnutí.
8. Tu matku slušně utáhneš a pak trochu povolíš, aby šlo brejlema bez velkého odporu ale ne úplně volně otáčet.
9. Nasadíš horní brejle.
10. nasadíš zajišťovací podložku.
11. našroubuješ a utáhneš kontramatku.
12. Opět zkontroluješ chod ložiska. Kontramatka ho většinou stáhne, takže ji opět trochu povolíš, hákovým klíčem o kousek povolíš hlavní matku, dotáhneš kontramatku a znova zkontroluješ.
13. neztrácíš čas zajišťováním kontramatky, protože během prvních 50km si ty ložiska důkladně sednou a je nutné opět seřídit jejich vůli. Teprve pak zajistíš kontramatku podložkou.
16. zjistíš že ty misky už mají vytlačené důlky, což kurví jízdní vlastnosti, za 1500Kč koupíš kuželíkové a célé to budeš dělat znovu

Honda cb 450 r.v.1987

31.3.2015 v 18:22 | Nahoru | #34
SupeR supeR! Jsem v garazi a davam to podle tvych instrukci dohromady. Mne znepokojuje ta matka v 16. Sekunde co na ni poukazuju, ze nevim co je- patri tam vubec? Nepatri nekam pod brejle? Ono totiz jakmile jsou ty brejle nizko tak nejdou zamknot riditka. :-\

Jinak potrebuju zrcatka - jestli se ti doma neco vali tak se domluvime.
Diky mrtvy muzi.

Naposledy editováno 31.03.2015 18:24:00

Honda cb 450 r.v.1987

31.3.2015 v 22:30 | Nahoru | #35
Až teď jsem se koukl i na to video. Sorry, mám doma něco malého věčně protivného, nudícího se a vztekajícího se, co mi bere téměř všechen volný čas.

1. Podle vnitřní misky co cpeš někam doprostřed mezi ložiska, vůbec nechápeš funkci ložiska, jinak bys to tam nemohl takhle cpát.
2. Kuličková axiální ložiska vyhoď, pokud nejsou nové, tak jsou buďto vymačkané nebo brzo budou. Kup si sadu kuželíkových ložisek, stojí do 2 litrů a vydrží téměř věčně.

Vyhledávač na youtube mi vyhodil hromadu návodů, jen žádný není přímo na CB450S, která se prodávala snad jen v půlce západní Evropy.
Např tenhle dvoudílný a je natolik podrobný, že je tam každý i sebelogičtější aspekt vysvětlený i pro technické antitalenty. Mluví velmi zřetelnou Angličtinou bez nějakého šíleného přízvuku nebo slangu, takže bys tomu měl snadno rozumět.

Nemám čas si to pustit celé, tak kdyžtak napiš kterému konkrétnímu kroku (včetně času ve videu) jsi nerozuměl.

Honda cb 450 r.v.1987

3.4.2015 v 01:18 | Nahoru | #36
Takových videíí už jsem pár viděl, ale neřešilo to můj problém. Já hledal video jak poskládat ten starej typ ložisek a to jsem nikde nenašel. Každopádně díky za typ. Nakopl si mě a objednal jsem ty nový ložiska. V průběhu příštího týdne bych je měl mít doma a jsem zvědavej na tu moji montáž. :)
btw od mýho posledního vzkazu přemýšlím nac těma ložiskama a vymyslel jsem cestou domů po D1 jak to asi původně bylo. Teď už je to sice jedno, ale pořád mi to nedá spát. Pokud najdeš minutu svého času tak shlídni video. Stejně mi pořád není jasnej ten bazmek, ale pravděpodobně to bude asi přimačkávat to ložisko - jestli to mám teda dobře.

Honda cb 450 r.v.1987

9.4.2015 v 09:56 | Nahoru | #37
Tak loziska jsou doma,ale bez prachovek.





Honda cb 450 r.v.1987

9.4.2015 v 23:59 | Nahoru | #38
-tak prej je to bez prachovek. Hlavně, že tam jsou prachovky vyfocený a píšou tam o sadě (pochopil bych tedy komplet) Do emailu mi následně sdělili, že foto je ilustrativní, přičemž to na webu napsaný nikde není. Bez komentáře... Jo a miochodem, ty ložiska co mi poslali, tak nepasují a to jsem vybíral podle té aplikace co je na partsdepot.cz - jsem zvědavej jak jsem s tím kluci popasují. Good night!

Honda cb 450 r.v.1987

10.4.2015 v 00:22 | Nahoru | #39
Já je koupil u Lujze, byly i s prachovkama, v přepočtu asi za litr.
Nakoukl jsem na stránky, pořád je mají, skladem. Byly doby, kdy jsem jezdil do Německa 3x ročně a v ČR jsem na motorky nekupoval naprosto nic, ani olej.

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 450 r.v.1987

15.4.2015 v 14:33 | Nahoru | #40
Panove, hondici uz mam komplet.










Jeste me zlobi dve malickosti a to je kohoutek na benzin plus volnobeh. A taky jeste schanim nalepky.

Naposledy editováno 15.04.2015 14:34:25

(reakce na) Honda cb 450 r.v.1987

20.5.2019 v 12:49 | Nahoru | #41
ganmik > Ahoj, zrovna tento problém řeším, ta volnoběžka je fakt průser, loni jsem si pořídil cb450s rv. 88 mám rozpůlený motor a stojím na tom, sháním informace, nevíš kdo snad repasuje? Nebo...
Každopádně budu vděčný za každé relevantní informace.
Drak59

Naposledy editováno 20.05.2019 12:55:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 450 r.v.1987

20.5.2019 v 12:53 | Nahoru | #42
Richard089>Ahoj nevíš náhodou o volnoběžce pro tvé 1988??? Jinak krasavice
Drak59

Naposledy editováno 20.05.2019 12:56:22

(reakce na) Honda cb 450 r.v.1987

20.5.2019 v 15:10 | Nahoru | #43
Drak59> radši mu napíš do PM ,tohle vlakno je už 4 roky starý......
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CB 450 S Honda CB 450 WanDooM 6 8.4.2023 v 11:22 combust
Honda CB 450S PC17 Honda CB 450 WanDooM 4 23.5.2022 v 12:54 WanDooM
Pístní kroužky CB450 N rv 1985 Honda CB 450 fifa85 6 7.6.2019 v 22:15 fifa85
Honda CB 450N Pneu Honda CB 450 hrada5 11 26.12.2018 v 16:15 Slávek-TDM
Honda CB 450 Pneu Honda CB 450 hrada5 2 12.3.2016 v 09:02 hrada5


TOPlist