globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Volnoběžky a zapalování na strojích Blata
 
13.9.2014 v 21:56
Zdravím všechny majitele, bývalé majitele a možná i budoucí majitele motocyklů české značky Blata.

Jak asi všichni tuší, nebo ví, všechny Blaty od r.v. 2010 mající zapalování nechvalně známé české značky Vape, mají neustálé, opakující se problémy se zapalováním a volnoběžkami. Blansko o tomto problému, který je znám nejméně již 4 roky, ví a stále není schopno tento problém vyřešit jednou provždy! Není to chyba jenom Blata motorek, ale i samotné firmy Vape, která i přes neustálé stížnosti, není schopna vyřešit tyto problémy a tvrdí, že chyba je někde jinde. I kdyby pravda byla někde uprostřed, majitele Blata strojů to nezajímá - chtějí jezdit!

Bohužel i já jsem majitelem Blatovek se zapalováním Vape, takže jsem se setkal již se všemi "výhodami" těchto zápalek. Když si k tomu připočtete, že máme doma 2 Blaty, problémů je 2x tolik.

Nemáme čas a nejsme tak šikovní, proto servis necháváme na našem "dvorním" servismanovi Petru Špůrovi. Ten byl již otráven neustálými chybami zapalování, zničenými volnoběžkami atd. Jednoduše řečeno se nas*al a pokusil se vymyslet řešení jednou provždy!

Forum zakládám, kdy máme nové zapalování, které by mělo zázračně vyřešit problémy jednou pro vždy. Vše je v rámci testování, a tak nechci dělat ukvapené závěry. Proto prosím sledujte toto vlákno, kam budu přispívat informacemi o novém řešení.

Naposledy editováno 05.03.2016 15:41:26
Anketa: Jaké máte zkušenosti se stroji značky Blata 125?
Je to sr*čka, hodil bych jí ze strže
65%
13
Její problémy mě vadí, přesto jezdím dál
0%
0
Zamiloval jsem se do ní, přehlížím její chyby
0%
0
Je to spolehlivý stroj
0%
0
Keď jej miluješ nie je čo riešiť
35%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběžky a zapalování na strojích Blata

15.9.2014 v 18:17 | Nahoru | #1
faudy> Takhle ona ta budící cívka jde použít. Vtip je v tom, že se časem poškodí ten izolant, které jí zkratuje a motorka nejede Proto pan Špůr udělal toto řešení, kde je v podstatě jen snímač otáček, impulz proudu jde z baterie a řídící jednotka má vlastní mapu předstihu. Pokud jde o chcípání, není problém Stojánek taky funguje, takže zatím není nějaký problém v tomto směru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volnoběžky a zapalování na strojích Blata

17.9.2014 v 15:29 | Nahoru | #2
125Marek> Faudy měl zřejmě na mysli indukční cívku. A s tím, že je přes ní v originále řešené chcípání, má nejspíše pravdu. Dohromady do ní vedou dokonce 4 kabely (viz foto). K čemu všechny slouží jsem nezkoumal. Je zajímavé, že Vape ve svém katalogu ani žádnou obyčejnou indukčku nenabízí. Do všech vede několik kabelů a podle popisu mají jakýsi integrovaný elektronický spínač. Dle mého laického názoru je to zbytečně komplikované řešení . A co jsem měl možnost vidět, zdá se mi že Vape je oproti Mitsubě i choulostivější na vodu (mytí, hluboké brody atd.). Kdo ví, jestli to není právě kvůli tomu .





Aby to tu bylo barevnější, přihodím ještě fotky jak vypadá moje indukční cívka (zapalování Mitsuba). Jak je vidět, má jednoduše pouze jeden vstup, kostru a výstup na VN kabel.





















Jinak, také by mě zajímalo, od jakého výrobce máte ty nové komponenty.

Naposledy editováno 17.09.2014 15:32:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist