pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kerut píše: ty hruby steny kanalu budou spis k udrzeni hodne turbulentniho proudeni v celym kanale kvuli smesovani nez kvuli zamezeni tvorby mezni laminarni mezni vrstvy (lepeni vzduchu), MV bude v rozvinutym turbulentnim proudeni samozrejme taky, akorat profil bude vyrovnanejsi.. nicmene se obavam ze tohle je na dotaz spis pro zaslouzily fousace na AV, a hlavne cokoliv v tom kanalu nejak (jednoduse, jednoduseji..) zmerit je prakticky nemozny
ono nejspis oboji, jak rozvireni smesi, tak vetsi "prutok" u turbulentniho proudeni, meri se na flowbenchi - foukas do toho a meris diferenci tlaku, z toho se da soudit jestli jsou vetsi nebo mensi ztraty... co to dela uvnitr, te asi az tolik netrapi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
na zmatneni vylestenyho povrchu neni spatny polechtat ty steny opatrne FeCl3, ale nejdriv si to samozrejme vyzkouset nekde bokem...