globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.9.2017 v 12:55 | Nahoru | #1

kerut píše: ty hruby steny kanalu budou spis k udrzeni hodne turbulentniho proudeni v celym kanale kvuli smesovani nez kvuli zamezeni tvorby mezni laminarni mezni vrstvy (lepeni vzduchu), MV bude v rozvinutym turbulentnim proudeni samozrejme taky, akorat profil bude vyrovnanejsi.. nicmene se obavam ze tohle je na dotaz spis pro zaslouzily fousace na AV, a hlavne cokoliv v tom kanalu nejak (jednoduse, jednoduseji..) zmerit je prakticky nemozny



ono nejspis oboji, jak rozvireni smesi, tak vetsi "prutok" u turbulentniho proudeni, meri se na flowbenchi - foukas do toho a meris diferenci tlaku, z toho se da soudit jestli jsou vetsi nebo mensi ztraty... co to dela uvnitr, te asi az tolik netrapi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

18.9.2017 v 13:16 | Nahoru | #2
assassin> jj pokud na to je nejaka rozumnejsi "merici technika" tak samozrejme jo, ja to myslel jednoduse jako v dilne, v garazi..

na zmatneni vylestenyho povrchu neni spatny polechtat ty steny opatrne FeCl3, ale nejdriv si to samozrejme vyzkouset nekde bokem...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist