pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
na zmatneni vylestenyho povrchu neni spatny polechtat ty steny opatrne FeCl3, ale nejdriv si to samozrejme vyzkouset nekde bokem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jinak přikláním se hrubšímu povrch. Má to lepší vlastnosti na proudění...
Osobní zkušenosti mám jen když jsem jezdil rychlostní rc čluny. Tam se dost hrálo na proudění kapaliny na trupu a vždy hrubý povrch mel menší tření než lesklý. Ale to jen okrajově a nepatří to sem...
Zkus toho Černohorského