pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Franco82> dle mě s Rosso II až skoro s Rosso Corsa s tím, že na mokru se nebojíš, když zmokneš jako na Pirelli, na Rosso jsem v mokru musel jet jak posera, žádná odezva, ale na suchu jsou Rosso výborný dokud je držíš zahřátý, kluky už párkrát pustil předek a to jsou starý mazáci, Ďábelská babička by mohl vyprávět, má i video, gumy ohřátý, žádná krev a najednou byl ve svodidlech, chybu v řízení ani na asfaltu nikdo nenašel, prostě blbej den... Ale chování gum je na každý moto trochu jiný, geo, váha, tlumiče a výkon, ale já na rezervy pneu hrábnu málokdy...
Ty SA3 jsou na směsi asi dost měkký, mě takhle zvrásčili a M7 Metzelery na 130 koňový testastrettě decentně zvrásnělý...