pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Já to dělal taky hadicí (s olejem), tlumení jsem neměl žádný (ale je dobrý tu hadičku aspoň něčím skřípnout, když nevíš jak moc to máš rozhozený).
U RSV je blbý, že když jsou oba válce v perfektní rovnováze, nejede to uplně perfektně jak by člověk čekal. Nejlíp to jede, když má jeden z válců vyšší podtlak, bohužel už si nepa jestli přední nebo zadní. Poznávací znamení když to máš dobře seřízený je, že máš pocit že ta motorka vůbec nejede (protože přestane vibrovat )