globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.3.2021 v 17:29 | Nahoru | #1
Podtlakový budíky dneska stojej litr.

Já to dělal taky hadicí (s olejem), tlumení jsem neměl žádný (ale je dobrý tu hadičku aspoň něčím skřípnout, když nevíš jak moc to máš rozhozený).

U RSV je blbý, že když jsou oba válce v perfektní rovnováze, nejede to uplně perfektně jak by člověk čekal. Nejlíp to jede, když má jeden z válců vyšší podtlak, bohužel už si nepa jestli přední nebo zadní. Poznávací znamení když to máš dobře seřízený je, že máš pocit že ta motorka vůbec nejede (protože přestane vibrovat )

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

11.3.2021 v 17:35 | Nahoru | #2
FiZzeR> je to mozny, kamos mi poradil ze zavrene polohy 2,5ot predni a 2ot zadni valec... a bylo to kurva poznat...

Naposledy editováno 11.03.2021 18:21:59
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist