pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Proste 56kg mi prijde fakt dost, ale asi to tak bude...
Laka me udelat si taky dural osku, ale asi bych mel bobky aby nerupla. To si nejak pocital? Jaky si zvolil polotovar a kolik to cca hodi usporu??
Naposledy editováno 11.03.2021 15:45:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jakmile vymenis hlavni komponenty, tak uz to jde jen po malejch kouskach a stoji to prachy. Ja ted vymenil balast ke xenonu, mensi a jeste jsem kovovou krabickunsundal a vytiskl plastovou... taky uspora par gramu... a takhle jedes dil po dilu ... ocelovy menis za dural, odlitky obiras o prebytecnej material. Ja ten podsedlak orezal jako jasek - od sedacky dozadu je to jak emental - takze uz spolujezdce nesvezu - plus jsem z toho orezal vsechny drzaky pavouku, helmy, madel, stupacek, zamek sedacky... ale opet, je to par deka. Rozvrtanej/orezanej podsedlak a nahrada plastu a sedacky karbonem udelala necely tri kila.
Jasek ma titanovy, ale to uz je na me moc drahy - to leda kdybych prisel nekde levne k titanu...
Ono popravde, ja jsem seriove TL nikdy nevazil, ale myslim, ze dokumentace keca, ze to ma vic nez se uvadi.
Jak rikas, kapoty neudelaj moc.
Tohle byl zacatek:
Takhle vypada zadni cast aktualne:
Naposledy editováno 11.03.2021 15:58:48