pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
s chlazenim a akumulaci tepla uz je to slozitejsi ...protoze uz je tam ten prumer s druhou mocninou…
...ale kdo v provozu uvari brzdy:
a)ma motorku v bordelu
b)neumi brzdit
c)je kokot a nema v provozu co delat
a moment setrvacnosti uz nam muze byt uplne fuk, protoze vetsina z nas jezdi hypersuper racing pneu, protoze mame pocit ze nam ty obyc nestaci a takove gumy jsou klidne o kilo tezsi… takze tam bude rozdil momentu setrvacnosti uplne nekde jinde a toho si nikdo nevsimne…
v MotoGP jezdi na kazdym okruhu jiny prumery kotoucu, to same sucho versus voda (tam navic se meni uhlikovy kotouce za ocelovy) takze to asi nebude uplne ten spravnej etalon. I piloti na spicce jezdi kazdej jinak, vozi treba vzadu obrovskej kotouc, protoze na vyjezdu ze zatacky vykon reguluji zadni brzdou apod.