2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85
Skalik píše: Samozřejmě, že by na to tvoje motorka jela. Stačí dát sportovní vzduchový filtr kvůli většímu průtoku vzduchu, naladit karburátor na toto palivo (povyměňovat jehly a tak dále), připravit se na to, že E85 možná rozleptá půlku palivovýho vedení, přinejmenším z něj vyplavý bordel, takže nějakej čas sebou vozit palivový filtry a bude to makat.
Jo jasně když pak natankuješ benzín tak to na něj pojede blbě, protože karbec bude připravenej na E85.
tak Petře, stojí to za to?
průchodnější filtr? dyt pri presavbe na e85 delás smes jeste bohatsí, ty by sis to filtrem jeste vic rozesral, naladit karbec jo, ale s origo filtrem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85
edit: proto má motor na E85 obvykle vyšší spotřebu než na natural + horší starty za studena
Naposledy editováno 15.08.2014 21:56:35
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85
DRN. píše: průchodnější filtr? dyt pri presavbe na e85 delás smes jeste bohatsí, ty by sis to filtrem jeste vic rozesral, naladit karbec jo, ale s origo filtrem
nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.
Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.
Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.