globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bioethanol E 85
15.8.2014 v 20:08
Ahoj všici, jen se chci zeptat, jestli jezdíte někdo na E 85, jak ho ředíte v jakém poměru a nebo je to blbost? Mám CB 750 seven fifty. Jela by na to? Díky za reakce.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 10:13 | Nahoru | #1

DRN. píše: průchodnější filtr? dyt pri presavbe na e85 delás smes jeste bohatsí, ty by sis to filtrem jeste vic rozesral, naladit karbec jo, ale s origo filtrem



nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.

Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.

Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.

(reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 10:37 | Nahoru | #2

Skalik píše: nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.

Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.

Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.



Blbovina, najdi si napřed směšovací poměr benzínu a lihu, než plácneš krávovinu o nutnosti víc průchozího filtru. Na líh musí bejt bohatší směs, tak že se u karbecu musí dát větší tryska - a to min o 20% - osobně odzkoušeno. Místo trysky 105 se pohybuju se stejným filtrem 125-130. A když vyndám filtr, jsem s velikostí trysky skoro na 140 . Tak to je

(reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 11:24 | Nahoru | #3

Skalik píše: nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.

Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.

Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.


víc paliva jo, ale proč víc vzduchu? co jsem zatím videl jednotky na prestavbu tak akorát prodluzovaly dobu vstriku-obohacovaly smes, o zmene filtru ctu prvne tak se ptám, prijde me to nelogicke, mam to chudý obohatím, ale proc bych mel menit filtr a ochuzovat to jeste vic ze jo.

jezdit na to nechci, jenom me to zajimalo

Naposledy editováno 16.08.2014 11:25:19

(reakce na) Bioethanol E 85

16.8.2014 v 11:56 | Nahoru | #4

Skalik píše: Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.



Vysvětli to mý motorce, která už na E85 najela odhadem 30 000 km. A to je čínská, tj. měla se asi před 37 000 km rozpadnout na prach.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist