3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85
DRN. píše: průchodnější filtr? dyt pri presavbe na e85 delás smes jeste bohatsí, ty by sis to filtrem jeste vic rozesral, naladit karbec jo, ale s origo filtrem
nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.
Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.
Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.
Skalik píše: nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.
Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.
Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.
Blbovina, najdi si napřed směšovací poměr benzínu a lihu, než plácneš krávovinu o nutnosti víc průchozího filtru. Na líh musí bejt bohatší směs, tak že se u karbecu musí dát větší tryska - a to min o 20% - osobně odzkoušeno. Místo trysky 105 se pohybuju se stejným filtrem 125-130. A když vyndám filtr, jsem s velikostí trysky skoro na 140 . Tak to je
Skalik píše: nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.
Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.
Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.
víc paliva jo, ale proč víc vzduchu? co jsem zatím videl jednotky na prestavbu tak akorát prodluzovaly dobu vstriku-obohacovaly smes, o zmene filtru ctu prvne tak se ptám, prijde me to nelogicke, mam to chudý obohatím, ale proc bych mel menit filtr a ochuzovat to jeste vic ze jo.
jezdit na to nechci, jenom me to zajimalo
Naposledy editováno 16.08.2014 11:25:19
Skalik píše: Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.
Vysvětli to mý motorce, která už na E85 najela odhadem 30 000 km. A to je čínská, tj. měla se asi před 37 000 km rozpadnout na prach.