globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

4.10.2014 v 23:24 | Nahoru | #1
Ten klip s T603 nemá chybu a dobře, ukazuje, jak povedený a fortelný vůz to byl. Hlavně, jak se skutálí z té stráně a přitom kastli se nic nestane. Podobně tuhý byl SAAB 96 - tam se na zimních rally běžné stávalo, že jej obrátili na střechu a také obvykle ani nepraskla okna, díky kulatému tvaru nebyl problém vůz rozkývat a tak obrátit curik na kola a jelo se dál. A to žádné výstužné rámy v kabině tehdá nebyly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

5.10.2014 v 09:53 | Nahoru | #2
J.M.K.> Ten fakt je o to zajímavější, když si uvědomíš, že ty auta tenkrát byli daleko lehčí proti autům stejné kategorie v dnešní době.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist