už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
bafse píše: coffman> Najdi si někde rozhovor s panem Jiřím Tlustým z TL Ultralights, v jakých podmínkách začínal se společníkem stavět letadla. Najdi si někde rozhovor s panem Hradským s Kaipanu, v jakých podmínách začínal. Vesnice jsou plné doma udělaných traktorů a kvalita je různá. Na pole schválení nepotřebuješ, tam zatím úřední šiml nedořechtal
Tak právě Hradský by Ti stoprocentně doporučil nezačínat se seriovou výrobou, ne s nějakým jednim kouskem tříkolky. Když mě vyprávěl všechny anabáze s Lotusem od zakoupení licence atd. Což je vlastně Kaipan a nebo Caterham. A měl to o to jednodušší,že k tomu právě dostal ty výkresy a povolení. A když jsem viděl prototyp v Dekře kdy musel předělat spoustu věcí, jinak by to nepovolili. Jen výpočty na svítivost v zatáčkách, při jízdě do kopce s kopce to je ranec. Jak už jsem jednou napsal vytvořit jeden či dva kousky a dostat je na čísla se ještě možná povede, ale sériová výroba na prodej, věřím,že by to šlo, ale nevěřím dle Tvých příspěvků, že to Ty dokážeš. Tak se snaž budu jenom příjemně překvapen.