už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku
bafse píše: PEPAFJR> Nemám nic proti práci pana Hradského,ale Kaipan je vlastně Caterham asi tak,tako já jsem Pamela Anderson,když si půjčím od ženy podprsenku a vycpu si jí fuseklema w
Najdi mě prosím několik větších rozdílů mezi Lotusem 7 - Kaipanem 57 - Caterhamem 7 - Donkervoortem S7 A pak si tu něco vyprávěj o podprsence své ženy.
Vše je to jenom licence Lotusu 7
Naposledy editováno 10.09.2014 17:04:38