globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

24.8.2014 v 09:41 | Nahoru | #1

PEPAFJR píše: V tomto případě doplnit ještě jednu volnoběžku elektricky spínanou, ale to již chce úpravy starteru a motoru.



Jo tak reseni by se naslo, ja jen ze to nebude "jen" v otoceni chodu starteru

JMK: cece mel bys uz ustoupit z tech staromileckejch pohledu na techniku - technika byla vzdy o pokroku, i ty klasicky slaboproudy obvody urcite byly svyho casu brany jako kurvitko co do motorky nepatri - zlata petrolejka.
Treba to ze ma 3d model v PC = ze elektriku muze zacit tahat uz ted - nepotrebujes fyzicky mit u sebe sasi abys vedel delku dratu.
Stejne tak vstrikovani je jednodussi a spolehlivejsi nez karburator...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

24.8.2014 v 10:49 | Nahoru | #2
assassin> Když jsem byl mladší, tak jsem byl děsně pokrokovej. Co nemělo minimálně 4 ventily ve válci a aktivní podvozek mě nezajímalo. Je pravdou, že pokrok se nezastaví a když si vzpomenu, jak jsem musel svojí 120 vždycky ráno napumpovat a ona potom ještě jednou chcípla a dnes hupsnu do auta při -15C a ochotně chytne na první škrtnutí, tak mě ani na chvilku nepřepadá nostalgie. Na druhou stranu jsem nedávno jsem četl popis jízdy z traktorem. Myslím,že jse jmenoval Lanz Buldog a ta jízda podle popisu musela být totální žrádlo, např. startuje se volantem a žhaví se letlampou a jednoválcový motor měl asi 10 litrů. Můj děda měl něco podobného, tam se zase prozměnu žhavilo doutnákem, který se nahrazoval nedopalkem cigarety( a pak, že kouření je k ničemu ) No a kdyš slyším známé, že třeba odstavili vůz, protože se porouchal displej na kterém se zobrazují všechny údaje ve voze a auto je tím pádem nepojízdné a oprava přijde na víc, než za co auto pořídili. A že to je vlastně zkonstuováno tak, že se to nedá opravit.Tak mě pro změnu ta nostalgie přepadá a volám po starých časech, kdy nejlepším zařízením pro opravu auta, nebo motorky byl autogen a kladivo. Vychází mi z toho poznatek, že úroveň zážitků v našem životě není v žádné úměře z výší našeho konta a ani z úrovní techniky kterou používáme. A že se hodlám bránit zlovůli velkých firem a části společnosti opravovat si svoje věci sám a používat je dlouho potom, co jim skončila záruka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist