Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
2stroke píše: Čidlo polohy kliky...klasická závada na filcce...taky mě to kdysi potkalo, já na to nepřišel, nějak s tím jezdil a nakonec to auto prodal - nový majitel hned věděl která bije, čidlo vyměnil a jezdil o106...
Tak jsem si dnes půjčil jiné a nic..
Podle me kdyz to na benzín jede v poho a dělá to bordel jen na plyn, tak je chyba v lpg systému.
Co jsem se dočetl na netu, tak to čidlo posunuji aby změnili předstih, pak se vyhazuje klapka na saní aby si to tahalo jen teplý (nebo studený?) vzduch atd atd.
A jeste dost lidi nahrazuje krokovy motor škrticim šroubem.. Tak nevim, moc nemám chut do toho hrabat, spíš časem vyměním auto. Zatim to funguje, i kdyz vseljak..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
dva_hrnce píše: Tak jsem si dnes půjčil jiné a nic..
Podle me kdyz to na benzín jede v poho a dělá to bordel jen na plyn, tak je chyba v lpg systému.
Co jsem se dočetl na netu, tak to čidlo posunuji aby změnili předstih, pak se vyhazuje klapka na saní aby si to tahalo jen teplý (nebo studený?) vzduch atd atd.
A jeste dost lidi nahrazuje krokovy motor škrticim šroubem.. Tak nevim, moc nemám chut do toho hrabat, spíš časem vyměním auto. Zatim to funguje, i kdyz vseljak..
Hlavně vyměň automechanika, protože když nedokáže dát dohromady obyč. feldu s EURO 2, tak.....
Co bude dělat, až ti bude blbnout novější auto třeba s EURO 5. Tam se ti rozsvítí porucha motoru třeba jen při natankování horšího benzínu. A co s tím dokáže udělat špatná montáž či chyba v LPG systému, si asi dokážeš představit.