Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?
Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.
Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?
Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr
Hodně diskutujících zde píše, že mění auto každé cca 4roky. Já mám bohužel podprůměr českého platu a nemohu si dovolit každé 4 roky auto a hlavně mi to přijde jako nesmysl.
ffugas píše: BorekS> No nevím jestli někdo jezdí po městě za 3litry s majesty 250, já teda ne. Jestli někdo tvrdí opak tak kecá a nevěřím mu to ani náhodou. Ta návratnost je zhruba těch 20-25tis. km což není moc. A pak nevím proč by se měl motor kurvit, sám tady vidíš příspěvky, které říkají pravý opak. Ještě tu vlastně nikdo nenapsal logický důvod proč by se měl motor kurvit, zatím pouze spekulace.
Hodně diskutujících zde píše, že mění auto každé cca 4roky. Já mám bohužel podprůměr českého platu a nemohu si dovolit každé 4 roky auto a hlavně mi to přijde jako nesmysl.
Nové auto není rozmařilost, ale nutnost. Při nájezdu cca 40.000 km ročně je údržba auta po čtyřech letech ( 160.000 km) tak náročná, že je lepší a hlavně výhodnější koupit nové. Uvědom si, že to auto vydělává peníze. Jestli máš auto pro své vlastní soukromé účely s nájezdem 10.000 km, tak pak je to jasný, vydrží Ti skoro do smrti .... :o)