globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LPG na moto či skútr
 
31.7.2014 v 16:43
Vím, že tu budou brutální odpůrci tohoto paliva, ale i příznivci. Jelikož jsem si nechal do auta namontovat alternativní pohon LPG a při prvním tankování jsem zatlačil slzu dojetím a následnému ožrání za ušetřené peníze.

Jelikož jezdím po městě na skútru, začal jsem přemýšlet, proč by se nemohlo LPG montovat i do motorek. Systém spalování je vlastně stejný, jen by byl problém u vzduchem chlazených motorů, ale jinak by to fungovalo. Má někdo v ČR na toto atestaci?

Samozřejmě nemám na mysli ho narvat do Horneta ani supersportu, ale do Yamaha Majesty 250.

Jaký je názor zde jednotlivců na tento pohon jak v autě tak na motce?

Moje úspora v autě je cca 50% na PHM
Anketa: LPG do skútru
taková blbost - nikdy LPG ani do auta
37%
62
stojí za zvážení
12%
20
šel bych do toho
47%
78
jsem pro CNG
4%
6

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LPG na moto či skútr

2.8.2014 v 10:06 | Nahoru | #1
BorekS> No nevím jestli někdo jezdí po městě za 3litry s majesty 250, já teda ne. Jestli někdo tvrdí opak tak kecá a nevěřím mu to ani náhodou. Ta návratnost je zhruba těch 20-25tis. km což není moc. A pak nevím proč by se měl motor kurvit, sám tady vidíš příspěvky, které říkají pravý opak. Ještě tu vlastně nikdo nenapsal logický důvod proč by se měl motor kurvit, zatím pouze spekulace.

Hodně diskutujících zde píše, že mění auto každé cca 4roky. Já mám bohužel podprůměr českého platu a nemohu si dovolit každé 4 roky auto a hlavně mi to přijde jako nesmysl.

(reakce na) LPG na moto či skútr

2.8.2014 v 11:32 | Nahoru | #2

ffugas píše: BorekS> No nevím jestli někdo jezdí po městě za 3litry s majesty 250, já teda ne. Jestli někdo tvrdí opak tak kecá a nevěřím mu to ani náhodou. Ta návratnost je zhruba těch 20-25tis. km což není moc. A pak nevím proč by se měl motor kurvit, sám tady vidíš příspěvky, které říkají pravý opak. Ještě tu vlastně nikdo nenapsal logický důvod proč by se měl motor kurvit, zatím pouze spekulace.

Hodně diskutujících zde píše, že mění auto každé cca 4roky. Já mám bohužel podprůměr českého platu a nemohu si dovolit každé 4 roky auto a hlavně mi to přijde jako nesmysl.



Nové auto není rozmařilost, ale nutnost. Při nájezdu cca 40.000 km ročně je údržba auta po čtyřech letech ( 160.000 km) tak náročná, že je lepší a hlavně výhodnější koupit nové. Uvědom si, že to auto vydělává peníze. Jestli máš auto pro své vlastní soukromé účely s nájezdem 10.000 km, tak pak je to jasný, vydrží Ti skoro do smrti .... :o)

(reakce na) LPG na moto či skútr

3.8.2014 v 10:40 | Nahoru | #3
ffugas>

Hele, já ti to nezakazuju, urob přestavbu na plyn, a jezdi a přitom piš třeba jednou týdně/měsíčně postřehy sem nebo jinam veřejně, náklady zaznamenej do tabulky a chlub se výsledkama.

Třeba budeš plynoskůtrový průkopník. Takovým já naopak fandím...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist