dumám nad přední gumou, s indexem H či V. Rozdíl je cca 1000Kč.
Má cenu si připlatit na Rocketa III - těžký traktor, který těch 240km/hod dá?
Z hlediska mojeho stylu jízdy, atakuji občas 140km/hod, víc člověka odradí protivítr.
Ovšem říkám, si že ta obluda dost váží, a kdyby mě napadlo jet po dálnici 240km/hod, tak ať se mě nerozsype guma.
Dumám spíše do techniky, očekávám, že ty V jsou více vyztužené apod, tak jestli nejsou pak těžší, mín najedou apod.
Co jezdím ve dvou s manželkou, tak mě to paradoxně žere více přední gumu, jak zadní. Aneb brzdit takový kolos, žádná sranda....
2 reakcí na tento příspěvek Rychlostní indexy na pneumatice 210vs 240
Keelkik píše: Dej tam rychlostní index podle TP. Nechci to přivolávat, ale v případě nehody by špatný index byl pro pojišťovnu dostatečný důvod proč odmítnout plnit...
z hlediska váhového tam musí být správný, z hlediska rychlostního to lze řešit - a v praxi se to řeší (i na nových motorkách, např. na 690 enduru, kde drapáky končí ve 160 km/h) nálepkou v zorném poli řidiče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlostní indexy na pneumatice 210vs 240
Keelkik píše: Dej tam rychlostní index podle TP. Nechci to přivolávat, ale v případě nehody by špatný index byl pro pojišťovnu dostatečný důvod proč odmítnout plnit...
tos zažil nebo jen podporuješ urban legend??