dumám nad přední gumou, s indexem H či V. Rozdíl je cca 1000Kč.
Má cenu si připlatit na Rocketa III - těžký traktor, který těch 240km/hod dá?
Z hlediska mojeho stylu jízdy, atakuji občas 140km/hod, víc člověka odradí protivítr.
Ovšem říkám, si že ta obluda dost váží, a kdyby mě napadlo jet po dálnici 240km/hod, tak ať se mě nerozsype guma.
Dumám spíše do techniky, očekávám, že ty V jsou více vyztužené apod, tak jestli nejsou pak těžší, mín najedou apod.
Co jezdím ve dvou s manželkou, tak mě to paradoxně žere více přední gumu, jak zadní. Aneb brzdit takový kolos, žádná sranda....
1 reakcí na tento příspěvek Rychlostní indexy na pneumatice 210vs 240
jinak index udává, že (cca, nepamatuju přesné znění) "s pneu můžeš jet hodinu jmenovitou maximální rychlostí při jmenovité maximální zátěži, aniž by se to nějak negativně promítlo do budoucího použití gumy a jízdních vlastností" - což ovšem platí po slušných cestách, v okamžiku nárazu (díra, etc.) je samozřejmě, s blížícím se limitem, náchylnější k poškození běhounu či kordu