globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlostní indexy na pneumatice 210vs 240
 
29.7.2014 v 09:42
Zdravím,

dumám nad přední gumou, s indexem H či V. Rozdíl je cca 1000Kč.

Má cenu si připlatit na Rocketa III - těžký traktor, který těch 240km/hod dá?
Z hlediska mojeho stylu jízdy, atakuji občas 140km/hod, víc člověka odradí protivítr.

Ovšem říkám, si že ta obluda dost váží, a kdyby mě napadlo jet po dálnici 240km/hod, tak ať se mě nerozsype guma.
Dumám spíše do techniky, očekávám, že ty V jsou více vyztužené apod, tak jestli nejsou pak těžší, mín najedou apod.

Co jezdím ve dvou s manželkou, tak mě to paradoxně žere více přední gumu, jak zadní. Aneb brzdit takový kolos, žádná sranda....

1 reakcí na tento příspěvek Rychlostní indexy na pneumatice 210vs 240

29.7.2014 v 10:13 | Nahoru | #1
v případě, že dáš pryž s nižším indexem, než je uvedený v tp, musíš mít v dohledu (z pozice pilota) upozornění, že můžeš "maximálně takovouhle rychlostí". u nás vyžadováno víceméně jen na stk, rakouští a němečtí policisté na to koukají víc

jinak index udává, že (cca, nepamatuju přesné znění) "s pneu můžeš jet hodinu jmenovitou maximální rychlostí při jmenovité maximální zátěži, aniž by se to nějak negativně promítlo do budoucího použití gumy a jízdních vlastností" - což ovšem platí po slušných cestách, v okamžiku nárazu (díra, etc.) je samozřejmě, s blížícím se limitem, náchylnější k poškození běhounu či kordu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlostní indexy na pneumatice 210vs 240

29.7.2014 v 10:16 | Nahoru | #2
mariano> kde se prodává nálepka že maximální rychlost je omezená na 210?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist