globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej ve válci
Zdravím .. Vlastním Kentoyu Trigger 125 4T (Ano, vím že ne to Čína a že se vlastně tak trochu nemám čemu divit .. ) a mám takový menší problém. Před cca 3 měsíci začal unikat olej neznámo kam,, nikdy nebylo potřeba dolévat olej, ale ted musím každý měsíc az měsíc a půl dolévat. Olej nikde nekape a viditelne netece. Jedina věc je, , že každé ráno když startuju tak se z výfuku kouři skoro jak z 2T než se motor poradne zahřeje. Nedrží pořádne volnoběh (třeba jen 30 sekund) pak pomalu chcípne a když to kouři tak smrdí, jako bych jezdil na psa. .. nevím kudy by se tam ten olej mohl dostat (jedině pistni kroužky nebo nějak přes ventily) .. Děkuji za každou radu. .

Olej ve válci

28.7.2014 v 21:14 | Nahoru | #1
Trefils....vypada to na gufirka na ventilech...

Olej ve válci

28.7.2014 v 21:59 | Nahoru | #2
je to vzduchem chlazeno a tam na pístu a kroužkách jsou větší vůle. po ohřáti už nekouří. budeš si muset zvyknout a občas dolévat. je lepší dávat olej 15w50

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

28.7.2014 v 22:32 | Nahoru | #3
To je pravda no když se to zahřeje tak je to ok jedině když fakt brutalne přidám plyn .. liju Castrol 10w40 pro 4T .
. Jsi si jist ze 15w50 ? .

Naposledy editováno 28.07.2014 22:35:39

(reakce na) Olej ve válci

29.7.2014 v 00:41 | Nahoru | #4

Johny237 píše:
Jsi si jist ze 15w50 ? .



Je to hustší olej takže buď to kouření odstraníš a nebo ho alespoň z části omezíš Pokud po tom motoru ještě něco je tak to na nějakou dobu bude fungovat Nebál bych se dát klidně 20w40

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

29.7.2014 v 06:19 | Nahoru | #5
Jasne no .. ale dostává me že to pořádne nedrží volnoběh jako dřív, než to začalo kouřit takhle moc .. když motor běží tak po přiložení ucha (ne přímo na motor :D ) je slyšet takový nepravidelný cvakání, i když ventily se asi před měsícem a půl serizovali .. mimochodem 15w50 není v manuálu jako použitelnej nebo doporučenej nevadí to nějak?

Naposledy editováno 29.07.2014 08:46:45

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

29.7.2014 v 09:45 | Nahoru | #6
takový univerzální manual nerozlišuje vodou a vzduchem chlazený motor. dúležité je aby byl v motoru a bylo ho tam dost volnoběh jde seřídit na karburátoru -to se dělá docela často

(reakce na) Olej ve válci

29.7.2014 v 12:10 | Nahoru | #7

Johny237 píše: mimochodem 15w50 není v manuálu jako použitelnej nebo doporučenej nevadí to nějak?



Nevadí to ničemu, u těchhle vzducháčů je to běžná praxe

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej ve válci

29.7.2014 v 12:26 | Nahoru | #8

ja1 píše: volnoběh jde seřídit na karburátoru -to se dělá docela často


Volnoběh jsem serizoval, je v asi tak akorát, ale když to kouři tak to prostě nedrží ..

(reakce na) Olej ve válci

29.7.2014 v 12:54 | Nahoru | #9

Johny237 píše: Volnoběh jsem serizoval, je v asi tak akorát, ale když to kouři tak to prostě nedrží ..



Se ti zaolejovává svíčka...

(reakce na) Olej ve válci

29.7.2014 v 13:12 | Nahoru | #10

Johny237 píše: Volnoběh jsem serizoval, je v asi tak akorát, ale když to kouři tak to prostě nedrží ..

vzduchem chlazená motorka potřebuje delší čas na ohřátí na provozní teplotu. volnoběh se ladí až na ohřáté motorce a je normální že studená volnoběh nedrží.proto je tam sytič kterým se dá taky nastavit otáčky u studeného motoru

Olej ve válci

29.7.2014 v 17:59 | Nahoru | #11
Jako někdy chcípne i když je horká a třeba bez dost často nenastartuje za tepla .. jenom to srovnávám s tim, jak to bylo dřív .. mam tam NGK jestli to nnějak pomůže :D ..

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

29.7.2014 v 20:23 | Nahoru | #12
dej tam tu nejlevnější co tam patří,,žádnou iridiovou...vic to stejně nepojede a jsou náchylný na olej a směs

(reakce na) Olej ve válci

29.7.2014 v 21:23 | Nahoru | #13

ja1 píše: dej tam tu nejlevnější co tam patří,,žádnou iridiovou...vic to stejně nepojede a jsou náchylný na olej a směs


Řešim to asi takhle ,, Dobrý den, chtěl bych tuhle svíčku (co sem vytáhnul z motoru)" .. ,, počkejte, tady stejný typ, 109kc " .. :D jenom že kazdej říka že ngk jde do hajzlu po prvním uchlastani ..

2 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

29.7.2014 v 23:02 | Nahoru | #14
budou to ty gufírka ventilů. Jinej olej moc nepomůže. Furt se bude ztrácet, bude se ti karbonovat svíčka, ventily, výfuk... nebude ti držet volnoběh. nechal bych to opravit. materiál je tak za stovku+ půl dne práce.

Naposledy editováno 29.07.2014 23:02:37

(reakce na) Olej ve válci

30.7.2014 v 06:34 | Nahoru | #15
spacy> to připadá samozřejmě to připadá v úvahu, ten olej beru jen jako dočasné řešení .. problém je, že je pravděpodobnější, že na vietnamský tržnici seženeš Boeing 747 než že v Kentoye budou mit náhradní díly .. další věc je, , že musím sehnat někoho, kdo to umí, protoze asi bude muset motor dolů a stejne bych k ventilům sám nelezl :D ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej ve válci

30.7.2014 v 07:06 | Nahoru | #16
spacy> takže stačí jenom vyměnit ty gufera .. nic jinýho ?

(reakce na) Olej ve válci

30.7.2014 v 17:46 | Nahoru | #17
Johny237> na tu 125ku to seženeš i mimo kentoyu.třeba tu vzhledemk tomu, že to kouří hodně po startu, tak ti olej nateče do spalovacího prostoru shora přes gufera. přes pístní kroužky by olej musel natéct zespodu a to je blbost.kolik to má najeto?

1 reakcí na tento příspěvek Olej ve válci

30.7.2014 v 18:00 | Nahoru | #18
Má nalitano cca 19500 km .. muže to ten jinej olej (například ta 15w50) prozatím trochu zmírnit ... ?

Naposledy editováno 30.07.2014 18:05:05

(reakce na) Olej ve válci

Skvělá odpověď, děkuji! 31.7.2014 v 21:09 | Nahoru | #19
Johny237> těžko diagnostikovat na dálku, ale moc bych tomu nevěřil. sežeň si nějakýho kutila z okolí, třeba to s tebou za flašku opraví

Olej ve válci

1.8.2014 v 08:21 | Nahoru | #20
spacy> kutilů za flašku je tady až moc .. :D

Olej ve válci

2.8.2014 v 18:19 | Nahoru | #21
Takže nalil jsem tam 20w50 a už nekouří nebo aspoň ne tolik ale zase to za studena neudrží volnoběh bez plynu ani se sytičem .. takže stejně jde co nejdříve do servisu ..

Olej ve válci

15.10.2014 v 10:51 | Nahoru | #22
Takže byly to gufera výfukovej protejkal jak sviň, rovnou jsem vyměnil kluzáky a rozvoďák a zase šlape ..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vzduchový filtr Kentoya Trigger 200 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 Terezka108 4 20.3.2022 v 03:14 zdenysrx6
Maska Kentoya Trigger 125 Kentoya Trigger 125, Kentoya Trigger 200 Terezka108 2 15.5.2021 v 07:50 callowsick
Díly na Kentoya Trigger Kentoya Trigger 125 Arniald 1 10.5.2020 v 09:39 MungoJerry
a Kentoya Trigger 125 drozdos 5 5.3.2020 v 11:25 jarykurejs
Podsedlové plasty Kentoya Trigger 125 domin26 0 1.5.2018 v 16:19 domin26


TOPlist