globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dým a strašný smrad z výfuku
28.7.2014 v 11:03
Tanky to měly nějak řešené, že cíleně dýmily, tuším že vstřikováním nafty do svodů. Jak to nějak podobně pořešit u motorky? A nebo úplně jinak, bez zásahu do svodu nebo výfuku?
Bystřejší pochopí proč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dým a strašný smrad z výfuku

30.7.2014 v 15:46 | Nahoru | #1

seikos píše:
Mimochodem, když už jsme u té ztráty několika vteřin, tak v mém případě jsme jeli v koloně za těmi zasranými pumpičkáři déle než půl hodiny. A můžeš troubit, řvát, snažit se mezi ně vjet a oni neuhnuli ani pyču. Jeden francouz na Fazeru či co to bylo za vysavač se snažil je předjet a strčili ho do příkopu.
Když neznáš podrobnosti, tak zbytečně teoretizuješ.

Taxem nevydržel....

Problém je podle mne v tom, že v současnosti jsou jisté (zájmové) skupiny uvrzovány v tom, že jsou tak trochu über oproti ostatním. U nás typicky zmrdi z Auto*matu a jejich "zklidňování" dopravy, nábřeží a jánevímcovšechnoještě. Kolo je přeci ekologické a super a všechno ostatní je fůj a hnus a motorky zejména a zvlášť. Jo, je to generalizující pohled, ale není zas tak odtržen od skutečnosti, jak by se mohlo zdát. Setkal jsem s arogancí u řidičů plechovek i motorek (ó ano, debilové jsou všude, Gaussova křivka platí pro všechny), ale násobně víc je podle mne debilů mezi pumpičkářema. Zabírání celého pruhu cestou na i z kopce, neschopnost zvládnout sebe i stroj - v prvním případě pri výjezdu, v druhém při sjezdu atd. atd. A nejde jen o moje motorkářské zkušenosti, stačila mi letošní rodinná dovolená v Dolomitech. Několikrát jsme i s dětmi(!) uskočili na poslední chvíli před debilem řítícím se dolů z kopce stezkou, na které jsme měli problém stát rovně. Ba dokonce i v místech, kam se s koly nikdy nesmělo... Takže za mne - ne, já tuhle sluníčkovou eko/ethno a jánevímcoještě skupinu fakt nemusím. Jo, jsou taky "účastníky", dávám si na ně pozor - ale vadějí mi.

Tak jsem si, jak říká Sršeň, vyplácal játra a je mi jasné, že úplně na h... Seikoši, mám ale pro tvoje pobavení zážitek v opačném gardu: před dvěma lety, když jsem se vracel na motce z Istrie, jem někde za Hallstätter See najel do neuvěřitelné kolony hárlejistů - asi tam ten víkend měli slet nebo co . Prokličkoval jsem postupně až na začátek kolony, a tam, kupodivu, roztaženi přes celou silnici, pumpičkáři. Asi deset nebo dvanáct jich odhadem bylo. A přesně: žádná reakce na troubení, na motorky zezadu (teda já měl z těch čopráckejch týpků docela strach - a to jsem seděl taky na motorce ), dokonce došlo z jejich strany na ukazování Topolánkovejch jedniček. No a pak se z davu oddělilo několik motorek, který vjely mezi pumpičkáře a pak jsem už jen viděl pár cyklistů válet se zničehožnic ve škarpě . Bylo po špuntu a za chvíli i po zácpě...

(EDIT: písmenka)

Naposledy editováno 30.07.2014 16:04:38

(reakce na) Dým a strašný smrad z výfuku

30.7.2014 v 16:17 | Nahoru | #2

Kukkan píše: Taxem nevydržel....

(EDIT: písmenka)

Že bych začal mít jezdce na čoprech rád?
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... pkKun 838 3.4.2024 v 07:12 pkKun
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX SPAX 4 27.12.2023 v 07:15 Podas
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX dannj 57 16.7.2023 v 12:32 kvjeta
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX 20monk20 2 13.5.2021 v 08:24 20monk20
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX Podas 8 18.1.2021 v 18:55 dzonnek