Bystřejší pochopí proč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dým a strašný smrad z výfuku
stassek píše: no, částečně se musím silničkářů zastat v jedné věci - ono pokud máš kolo za 60-100tis. (což je u silnice relativně běžná taxta) s karbonovým rámem a vidlicou, tak na zdevastování toho rámu/kola/vidlice určitě bude stačit jedna dobře "udržovaná" díra nebo hluboký kanál u krajnice. Takže to do urč. míry chápu, stejně jako chápu kamioňáky, kteří jezdí v "zalesněných úsecích" po prostředku, aby jim haluz nerozervala plachtu.
Neříkám že to je tak vždy, ale trocha nadhledu by neuškodila.
Ono řekl bych, že všechna vozidla vč. motorek a aut mají jezdit vpravo, ovšem kolik z aut a motorek jezdí u středové čáry a brzdí provoz? Kolik jich jezdí v na dvou/tříproudové cestě bezdůvodně v levém pruhu místo pravého? Nebude to zrovna málo.
ad 1) nezájem, to je argument jako blázen-mám kolo za 100 klacků tak budu ohrožovat život svůj, ale i všech kolem, protože si nechci rozbít ráfek?! Můj nadhled končí v momentě, kdy to dělají na úzké cestě, kde je hustý provoz-někde mimo ho klidně objedu protisměrem.
Ano, idioti opravdu jezdí u středové čáry, nicméně ještě jsem neviděl motorku aby u středové čáry brzdila provoz(to spíš magoři na SS mají jiné kousky v rukávu) a pokud už to je nějaký děda na "čoprovi" tak se nevleče 20, ale jede alespoň 70/80(i to je bída, ale pořád lepší, než nic)
Kolik aut/motorek jezdí v levém pruhu mimo obec mi je úplně jedno, pokud tím nikoho neomezují
argument nezní nezájem, argument zní chci bezpečně dovézt sebe i vozidlo (stejně jak ten kamioňák). Že je cesta úzká a rozbitá, no, je to blbý, ale když si vozidlo sjetím na krajnici poškodím, tak tam asi nesjedu. Něco jiného je vyhýbání se, ale předjetí prostě nemůžeš vynutit, např. nemůžeš kombajnu nadávat, že tě brzdí, protože je velký a jede pomalu a co 100 metrů nesjíždí na polní cestu aby pustil auta za sebou. Vozidlo před tebou ti nesmí bránit v předjetí, ale nemůžeš toto vozidlo nutit, aby se nechalo předjet na úkor vlastní bezpečnosti. (toto asi ale nebude seikosův případ - blbouny na kolech neobhajuji)
edit: chápu, že tě to sere, ale v tom případě je lepší přesednout na vlak
chtěl jsem tím jen demonstrovat to, že obvykle je zbytečné se rozčilovat. Kolikrát se mi stalo, že nějaký blb v káře mi zuřivě začal troubit za zadkem a nikdy jsem nepochopil, čemu tím pomohl, páč na cestě nikde nikdo a já jsem se lekl jako prase, takže kdybych mu to v úleku zaheftoval nebo strhnul doleva, tak mě sejmul.
Naposledy editováno 30.07.2014 07:10:03
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 27, 28] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 838 | 3.4.2024 v 07:12 pkKun |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Guzzi Stelvio NTX - zkušenosti, rad... [1, 2] Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | dannj | 57 | 16.7.2023 v 12:32 kvjeta |
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | 20monk20 | 2 | 13.5.2021 v 08:24 20monk20 |
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | Podas | 8 | 18.1.2021 v 18:55 dzonnek |