i laďáky různých výrobců na stejný motor mají jinou charakteristiku, některé posílí střední otáčky, jiné vrch, třetí vzhled, čtvrté zvuk a páté jsou na piču ve všech oblastech
1 reakcí na tento příspěvek Laděný výfuk na auto
1 reakcí na tento příspěvek Laděný výfuk na auto
Pokud bys chtěl kompletně laděnej výfuk tak se u auta začina vždycky od svodu
1 reakcí na tento příspěvek Laděný výfuk na auto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk na auto
StrejdaMortymer píše: .
Pokud bys chtěl kompletně laděnej výfuk tak se u auta začina vždycky od svodu
A u motorky se nezačíná u svodu proč?
Eldo píše: Díky kluci, ano, jde mi jen o zvuk . Ono uz takhle ho to nemá špatnej , ale dát tam nějakej značkovej, například toho ixila, tak by to melo byt si myslim lepsi . A když bych si už vybíral, stačí vybírat podle zdvihoveho objemu, nebo zdvihoveho objemu + vykonu a poctu valcu.. ja jen jakej by tam sel dát
Podle vykonu, jde jen o to aby tlumic byl co nejmensi restrikce (pokud te zajima vykon) pokud ti o vykon nejde muzes tam placnout cokoliv - to ze je tam turbo absoliune smazava to jestli puvodni vejfuk byl na tri nebo ctyrvalec nebo kolik to melo objem...
2 reakcí na tento příspěvek Laděný výfuk na auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk na auto
ja1 píše: moc bych tomu nevěřil že tam dlouho vydrží..ty teploty tam budou úplně jinde ,vata vyhoří a ladák propálíš.
Koncovej tlumic je u auta rozhodne min teplotne namahanej nez u moto...
1 reakcí na tento příspěvek Laděný výfuk na auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laděný výfuk na auto
mira008 píše: A u motorky se nezačíná u svodu proč?
U auta řešíš teplotní ztráty na svodech, proto je vhodny k tomu zvolit určený svody, nehledě na to, že mnohdy je lepší si vyrobit vlastní (hlavně u turbín) a namotat je termoizolační páskou pro odstínení.
U motorek můžeš maximálně pořídit misto klasickejch svodů nerezový a tím to končí, odstínění termoizolační páskou se svody nedojde k takovy účinosti jako u normálního auta, kde jsou ty svody namáhaný mnohem víc a hlavně motorka má ty svody ke koncovce tak krátký, že spolu s teplotou motoru k žádným ztrátam nedochází.
Když to řeknu laicky, svody jsou moc krátký na to, aby k větším ztrátám docházelo a koncovky na moto jsou uzpůsobený pro jakýkoliv svod, kdežto u aut to tak neni.
edit: aby to někdo špatně nepochopil, seriovy nastaveni vozu tak jak jsou je udělane (častokrat) správně a efektivně. Ladění svodu a vyfukovy soustavy bych doporučoval až ve chvíli, kdy s tím budete chtít nějak laborovat a dát tam něco, na co seriovy stav naladěnej není
Naposledy editováno 27.07.2014 02:29:35