bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava zadní pneu "latou"
Zdravím,

nedávno jsem píchl zadní pneu, známy mi tam dal knot a dnes jsem byl v pneuservise aby mi jí opravili. Jelikož tam byly dvě díry vedle sebe, tak mi tam místo hříbku dal nějakou náplast, které říkal "lata".

Co si myslíte o této opravě? Pneu z vnitřní strany nejdříve vybrousil, odmastil, natřel nějakým lepidlem, chvíli čekal a poté na to místo přilepil onu slavnou desítku latu :D a válečkem přitlačil.

Zajímaly by mne prosím Vaše zkušenosti ohledně této opravy. Hříbku bych celkem věřil, ale tomuto nevím, nevím.
Navíc ten "mechanik" evidentně přezouval mašinu poprvé. Neměl ani zvedák pod kyvku, tak to zvednul nějakým heverem za přepakování a kdybych Vám měl vyprávět, jak to pokračovalo, tak by asi slabší povahy vzaly mašinu na ramena a utíkaly pryč :D ..

Každopádně Vám mockrát děkuji za vyjádření k oné "latě" !!!


Naposledy editováno 16.07.2014 17:41:38
Předchozí
1 2
Následující

Oprava zadní pneu "latou"

17.7.2014 v 19:28 | Nahoru | #31
Starou gumu jsem píchnul přesně uprostřed vrazil tam knot a bez problémů vydržel až na plátno cca 3000

Oprava zadní pneu "latou"

17.7.2014 v 22:17 | Nahoru | #32






Na moto knot jen na dojetí, po zkušenosti s vypadlým knotem na autě... Auto má naštěstí tak nějak víc kol..

Oprava zadní pneu "latou"

18.7.2014 v 00:23 | Nahoru | #33
na moto jen knoty, i po zkusenosti s vypadlym knotem 3x za sebou dulezity je, kdyz vypadne, tak to do ty zatacky proste pretlacit

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadní pneu "latou"

18.7.2014 v 21:37 | Nahoru | #34
on je knot na dojeti totiz i na na auto vis! ale kdo to tK DELA?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

18.7.2014 v 22:21 | Nahoru | #35
Vypadlý knot = volšové ruce Většinou to znamená chybu v technologickém postupu (špatné začištění průpichu, málo lepidla, nedostatečný uzlík, atd.) nebo díru jako prase, která se vůbec lepit neměla.

(reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

18.7.2014 v 22:47 | Nahoru | #36

1100Virago píše: Vypadlý knot = volšové ruce Většinou to znamená chybu v technologickém postupu (špatné začištění průpichu, málo lepidla, nedostatečný uzlík, atd.) nebo díru jako prase, která se vůbec lepit neměla.



muze byt, nicmene nekdy muze prvni aplikace knotu drzet a jen trochu utikat vzduch, a pak dalsi pokus s vyndanim knotu a aplikaci dalsiho na puvodni misto znamena, ze ten novej knot tam uz proste nedrzi z principu

Oprava zadní pneu "latou"

18.7.2014 v 23:12 | Nahoru | #37
taky nezapominejte ze pneumatika se i za rychlosti 0,0km/h deformuje vahou vozidla,jak a kde vsude se pneudeformuje za vyssi rychlosti uz ani nechci premyslet. taky vsechny prurazy jsou absolutne jine,sice u kazdyho navodu je typ co muzes spravit,ale kazdej 90% je jinej nez malovanej.. pak se te zeptat borec.. tak tam dame dusi a je to.. 200kc oprava...150 duse sjety kolo za cca1000 hodnoty nove u biku 2800...kazdej sam musi myslet

Oprava zadní pneu "latou"

18.7.2014 v 23:15 | Nahoru | #38
Já měl v zadní gumě 3 knoty najednou a všechny až do sjetí pneu na plátno vydržely. Až teda jeden začal propouštět vzduch po závěrečné gumovačce před přezutím.
Čili pro mě vyplývá závěr, že je zbytečné používat knot pouze na dojetí do pneuservisu a následně lepit flekem (latou). Nidky mi žádný knot při normálním zacházení z pneu nevypadl ani neprofukoval. Zatim jsem jich teda nalepil celkem cca do deseti kusů do moto pneu, auto pneu a do sekačky (traktůrku)

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadní pneu "latou"

19.7.2014 v 12:55 | Nahoru | #39
Kde jsi byl v pneuservisu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

20.7.2014 v 10:05 | Nahoru | #40

Rebel83 píše: Kde jsi byl v pneuservisu?



V Rožnově pod Radhoštěm vedle střední školy cestovního ruchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

20.7.2014 v 13:46 | Nahoru | #41

BikerLaky píše: V Rožnově pod Radhoštěm vedle střední školy cestovního ruchu

u Davida v Zubří jsou na motorky vybavený. Jezdím tam

(reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

20.7.2014 v 18:36 | Nahoru | #42

Rebel83 píše: u Davida v Zubří jsou na motorky vybavený. Jezdím tam



Ano vím taky tam přezouvám a byl jsem tam nejdřív, ale právě tam mi to nechtěli opravit .

Oprava zadní pneu "latou"

11.9.2014 v 13:03 | Nahoru | #43
Píchnul jsem zadní gumu malinkou šponou. Gumu se mi nechtělo vyhazovat (Pirelli Diablo), protože nemá moc najeto, tak jsem sundal kolo, nechal ji svlíknout z ráfku (doma to fakt nešlo ), vyvrtal dírku vrtáčkem cca 2mm, vše očistil, zevnitř prostor pro "hříbek" odmastil, srovnal a zdrsnil, pak namazal lepidlem jak gumu, tak i záplatu a nechal 10 minut zavadnout. Pak jsem namáznul "nožičku" toho hříbku taky stejným lepidlem, aby to dobře klouzalo, zevnitř protáhl ten vodící drátek záplaty a pak už jen tahal a přitlačoval zevnitř záplatu, nakonec pořádně uhladil okraje a zvenčí to vše zastřihnul. Asi za 10 minut jsem už růčo gumu na ráfek nahodil a nafouknul kompresorem na 5 atm. a pak ufouknul na správný tlak. Kolo jsem nakonec vyvážil, tak uvidíme, jestli to vydrží. Cena opravy cca 40 Kč za hříbek a lepidlo, sundání v pneuservisu bylo grátis
Jo ale jelikož byl potřeba ořech 36 mm na sundání zadního kola, který jsem neměl a musel ho za 290 Kč koupit, tak se oprava trochu prodražila

















Naposledy editováno 11.09.2014 13:07:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

11.9.2014 v 13:18 | Nahoru | #44

FishX3 píše: Jj taky se snažím při defektu přidat - pak jedeš jakoby po pražcích, ale jedeš - navíc díky odstředivé síle vzduch neutíká kolem ráfku..



A jak nakonec zastavíš?

(reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

11.9.2014 v 13:26 | Nahoru | #45
V_i_c_i>

Zastavit nesmíš

Oprava zadní pneu "latou"

11.9.2014 v 14:35 | Nahoru | #46
lepil sem knotem asi pred 21 dny, ale pak zacal trochu utikat, tak uz to mam taky hribkem na jistotu, za 100,-

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadní pneu "latou"

11.9.2014 v 14:49 | Nahoru | #47
guma je jak nova! skoda ji vyhodit a libi se me,asi od brigky koupim pirelku,tu sem jeste nemel, rikas diablo jo

(reakce na) Oprava zadní pneu "latou"

11.9.2014 v 20:04 | Nahoru | #48
Pawka>
Jo, jo, Diablo, mám ji i vpředu a spokojenost. Dělají se i dražší verze Diablo Rosso a Rosso II, ale i ta nejlevnější je v pohodě, alespoň pro mne

Oprava zadní pneu "latou"

12.9.2014 v 01:46 | Nahoru | #49
vydrzi me aspon 12000? aby to melo hluboky drazky, nektery ty je maj dobry,ale treba predek mělkej,jako bridge bt016. podle fota to vypada hezky.

ted tam mam bt021, sem spokojen,ale uz je to starej model a novinky se bojim.bridge se zhorsil. soudim podle aut. podle aut i pirelky jsou supr.
mišaci jsou taky ok,ale jsou to slabunky slupky,sotva na nic treba drzi takovyhle oprava. vnitrni membrana pro zdrneni serves hned. hlavne ty co jsou vevnitr zcela hladky

Naposledy editováno 12.09.2014 01:50:25

Oprava zadní pneu "latou"

12.9.2014 v 07:07 | Nahoru | #50
Škoda, že jsem to nevyfotil i vevnitř. Ty Pirellky mají vnitřní stěnu "hrbolatou" s "žebrama" nebo jak bych to řekl. Stěna pneu je myslím silná dost. Co se týče kilometrů, mám letos najetý asi 4000 a guma zatím moc neubývá, ale nevím, uvidím, co vydrží, až ji sjedu Co se týká jízdních vlastností, drží jako přibitý, předek i zadek, i na vodě. Myslím za ty peníze dobrá volba.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 Včera v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist