globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"
7.7.2014 v 12:09
Zdar pánové,

potřeboval bych poradit s následujícím problémem... Litrový V-Strom 2004 - při jízdě ustálenou rychlostí po dálnici nebo nějaké okresce kde se dá jet plynule, začne mít motor nevyrovnaný chod, ve středních otáčkách cuká a jako by kucká. Pokud zastavím, musím točit plynem, protože jinak většinou chcípne a následně bez přidání plnynu nenastartuje. Čím to? (Teploměr po celou dobu ukazuje normální provozní teplotu - dvě čárky).

Pokud nechám motorku hodinu stát a nechám ji vychladnout, nastartuje v pohodě na brnk i bez plynu a pak jede normálně do doby než zase přijde nějaká táhlá cesta, kde se dá jet plynulou rychlostí.

Bohužel se mi to stalo na dovolené s tímto jsem musel ujet domů více než 2000km, pekelně mě to rozčilovalo. Po prvních pár km jsem to tipoval na přívod paliva, shodil jsem tedy na benzince nádrž, provedl test palivoveho čerpadla (připojil jsem jej přímo na baterku a za 20s byla naplněná 1,5l pet lahev), čerpadlo tedy ok. Zkontroloval jsem i gumové příruby od airboxu zda to nepřisává falešný vzduch - seděli pevně. Po tomto rozmontování a s motnování motorka šlapala skoro 400km dá se říct normálně, jen občas v nízkých otáčkách "kuckla" do sání. Pak to opět znovu začalo na novo jak jsem popsal výše.

V zimě motorka dostala velký servis (seřízení podltlaků, nové svíčky, olej, synchronizace klapek...) a do doby než se projevil tento problem jsem s ni ujel jen 3000km.

Díky za každou radu

Naposledy editováno 07.07.2014 12:14:25

1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"

19.9.2014 v 09:49 | Nahoru | #1
Zdarte páni,
tak jsem nechal problém problémem a opět jsem to začal řešit až teď. Nějak nebyl čas. Rozebral jsem motorku, zkontroloval příruby sání z airboxu, všechny hadice, poutahoval objímky atd. Gumová příruba k zadnímu válci byla spadená (asi vlivem střílení do sání). Rozebral jsem ji nádrž a mrkl na čerpadlo, bylo čistý (čistil jsme jej naposledy loni). Provedl jsem jeho test palivoveho čerpadla - tlačí jak zblázněný. Jediné co jsem na této cestě našel byl otočený palivový filtr. Mám totož namontovaný na přívodní hadici z nádrže do motoru externí palivový filtr. Je to stříbrný váleček který se vejde do ruky, má z jedné stray vstup IN a výstup OUT. Byl měněný letos v unoru, měnil jej muj mechanik a namontoval jej špatně! Byl otočený, takže přívod byl přiveden na "OUT" stranu. S tímto blbě namontovaným filtrem jsem najel těch 3000km. Chci se zeptat, je možné že ten palivový filtr diky obracené montáži nefiltroval a tím se zanesly vstřikovače?

Naposledy editováno 19.09.2014 09:50:28

(reakce na) Při jízdě ustálenou rychlostí cuká a "kucká"

3.11.2014 v 14:12 | Nahoru | #2
Vozembouch> Ten filtr za to určítě nemůže,stojí prostě benzín za hovno.Řešil sem problém s laďákama,že to cukalo mezi 3500a4000 a diagnostika nic,všechno v pořádku tps senzor,lamda,čištěný ultrazvukem trisky i čerpadlo a furt nic,následovala zátěžová brzda a ono to nemá benzín,dal sem dolu laďáky a bylo to lepší a po instalaci FI tuneru naprostá spokojenost,teda zatím . http://shop.moto-do...p;controller=product
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist