globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: poistovna si robi srandu, pomoc s postupom
 
3.7.2014 v 11:04
Chlapi a damy, poistovna robi drahoty a ja by som sa rad spytal ako postupovat v tomto pripade:
Pred mesiacom mi borec nacuval do moto a zvalil ju na pravu stranu. Priznal vinu a nahlasili sme spolocne skodnu udalost na poistovnu.
Likvidator po mesiaci setrenia oznamil, ze "je technicky nepřijatelné, aby k celkovému uplatněnému rozsahu poškození motocyklu došlo při deklarovaném průběhu vzniku škodní události".
1. moto som mal prakticky 8 dni odo dna nakupu (pech) (nie je nova, ma cca 20 mesiacov).
2. bola v 100% stave, pri kupe som kontroloval kazdy milimeter prave pre podozrenie na buracku alebo kvoli sanci na nejaku "zlavu".
3. moto mam v tomto 100% stave odfotenu, fotiek je celkom dost...
4. bola v autorizovanom servise tesne pred nehodou, technici si snad este spomenu, ze na nej nebol ani skrabanec, pac sme riesili zarucne opravy
5. pri nehode som nebol, netusim teda ako do nej borec nacuval a akym sposobom tych 250kg dvihol, ostava mi len verit jeho tvrdeniam, tato poznamka je zaznamenana v zazname o nehode

Takze ma zaujima:
Ako sa odvolat a postupovat aby poistovna preplatila 100% nakladov na opravu (cca 26 tisic), pretoze mna vobec nezaujima ako sa to stalo, chcem mat motorku v poriadku a neinvestovat do toho ani korunu. Oprava uz bola vykonana v autorizovanom (zmluvnom) servise.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 19:44 | Nahoru | #1

david1 píše: Docela si tu pletete pojmy,
Čekat na penize je jedna věc a druhá je jak se ptal Rnx, jemu pojišťovna žádné peníze nezadržuje, ale vlastné ho obvinila s pojistného podvodu a nic mu nevyplatí nebo jen část.
"Likvidator po mesiaci setrenia oznamil, ze "je technicky nepřijatelné, aby k celkovému uplatněnému rozsahu poškození motocyklu došlo při deklarovaném průběhu vzniku škodní události"."
To znamená nic od nás nedostanete protože škody, které uplatňujete byly na motorce již před nehodou.
Zadržování znamená, že pojištovna odouhlasí oprávněnost nároku a zdržuje platbu.to že pojištovná doporučí/určí servis neznamená uznání nároku. Uznání řeší likvidátor a servis doporučuje operátorka na telefonu.
Papír od polici je sice OK, ale určuje jen viníka nehody (pro pojištovnu není směrodatný, ale jen vodítko), ale vubec nepopisuje škody na vozidle.
V tvém případě likvidátor tvrdí že škody které uplaťnuješ už na motorce byly před nehodou.
musíš si vzít právníka jinak nic nedostaneš.



Nemel by to videt likvidator driv nez to servis opravi?

(reakce na) poistovna si robi srandu, pomoc s postupom

4.7.2014 v 20:02 | Nahoru | #2
assassin> Jo měl, ale některý pojištovny maj dva likvidátory na jednu událost.
Loni jsem to řešil.
Mladá zaparkovala motorku a borec do ni najel a převrátil.
Motorku jsem odvez do pojištovny (aby to bylo dřív), tam na to kouknul likvidátor - nafotil škody a napsal co a jak se opraví. S tímto likvidátorem jsem mluvil. Ale tento nerozhodovál o oprávněnosti nároku.
Motorka šla do servisu a začala oprava, já pak trnul aby to pojištovna zaplatila (55 000,-)
Během opravy to měl druhý likvidátor (na druhém konci republiky)a ten posuzoval oprávněnost nároku (jestli popsané a nafocené škody vznikly tak jak je popsáno - jinak řečeno když napíšeš že motorka spadla na pravou stranu a máš zlomenou levou stupačku tak dostaneš kulový, toto první likvidátor neřeší.)
Pak servis/ ty odešle fakturu a druhý likvidátor rozhodne o proplacení (pokud se mu něco nezdá , máš smolíka) a následně vydá pokyn k proplacení. Teprve potom pojištovna peníze pošle. u nás to trvalo od odeslání faktury na pojištovnu k proplacení 3 týdny. Servis taky motorku nechtěl vydat dokud nedostane peníze. Tak jsem to po tydnu zaplatil ze svého a poté čekal až to dorazí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist