Naposledy editováno 19.06.2014 22:41:31
4 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů
Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.
Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?
V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.
Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.
mmme píše: Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.
Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.
Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?
V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.
Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.
Má pravdu, předseda ;)
mmme píše: Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.
Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.
Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?
V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.
Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.
Do kamene vytesat.
jednu závadu mam - začalo mi to letos nepředvídatelně a nepřiměřeně klouzat na mokru a to dřív nedělalo (přitvrdil jsem pérování předek i zadek a asi moc, tak to zas povolim, snad to bude tim - a nebo se jim tentokrát Metzelery vůbec nepovedly)
Naposledy editováno 05.09.2014 00:03:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | Včera v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |