paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Poruchy dragstarů
Zdravím, několikrát se tu řešily závady XVS 1100, volnoběžky, kardany, regulátory... Už to skoro vypadá, že bez těchto závad se žádný "Drak" neobejde. Chtěl bych se proto zeptat majitelů tohoto stroje, zda je to pravda nebo jestli jezdí tyto motorky i bez poruchy. Uveďte prosím počet ujetých km, ročník a případné závady. Je to tak pro klid či neklid mé duše. Já mám na dračeně 17000 km a vše originál, včetně volnoběžky. Trnu teď trochu hrůzou, kdy na mě dojde řada :)

Naposledy editováno 19.06.2014 22:41:31
Anketa: Yamaha XVS 1100 je:
Poruchový šrot
23%
11
Holt se občas na každé motorce něco vykur...
27%
13
Držák a spolehlivá moto, nedám na ní dopustit
50%
24

4 reakcí na tento příspěvek Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 07:19 | Nahoru | #1
Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.

Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.

Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?

V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.

Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.

(reakce na) Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 07:52 | Nahoru | #2

mmme píše: Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.

Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.

Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?

V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.

Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.



Má pravdu, předseda ;)

(reakce na) Poruchy dragstarů

20.6.2014 v 22:36 | Nahoru | #3

mmme píše: Rěšíš hlouposti. Pokud se o motorku staráš a je dlouhodobě v dobrém stavu, nemáš se čeho obávat. A až jednou nějaká závada příjde, prostě ji nech opravit a jezdi dál.

Dragstar je v naší republice velmi oblíbená mašina. A pokud o ní zde na fóru někdo píše, tak jen ten, kdo potřebuje vyřešit nějaký problém. Spokojení majitelé moc témat nezakládají.

Třeba na mém Dragstaru mám nalítáno 37 tisíc a měním jen olej, filtr a gumy. Závada samozřejmě přijít může, ale přece si nebudu projíždky kazit přemýšlením, kde se co vysere?

V neposlední řadě nezapomeň, že vetšina motorek má stočené tacha. Takže pak můžeš snadno narazit na stroj, který má vážnou závadu při 30ti tisících km. To by bylo na pováženou! Jenže jádro pudla je, že ty stroje mají nalítano třikrát tolik kilometrů.

Doporučuju víc jezdit a míň přemýšlet.



Do kamene vytesat.

(reakce na) Poruchy dragstarů

4.9.2014 v 23:51 | Nahoru | #4
mmme> XVS rv.2001 - měnim olej + filtr + ventily po 10tis, gumy, brzdový obložení, svíčky 3x, brzdovka 2x, ve 40oookm nový řetízky a napínáky, přední kotouče a vyčištění karburátorů, občas postříkam silikonovym olejem co jde, třikrát sem čistil kontakty spínače přední brzdy a jednou kontakty benzínovýho čerpadla protože se motor zastavil a nic a po druhý raději preventivně. ( nová baterka loni) iridium svíčky maji už 40ooo a drží loni sem dával po druhý novej volej do vidlíjinak nic a mam 62oookm
jednu závadu mam - začalo mi to letos nepředvídatelně a nepřiměřeně klouzat na mokru a to dřív nedělalo (přitvrdil jsem pérování předek i zadek a asi moc, tak to zas povolim, snad to bude tim - a nebo se jim tentokrát Metzelery vůbec nepovedly)

Naposledy editováno 05.09.2014 00:03:02

(reakce na) Poruchy dragstarů

29.5.2015 v 19:31 | Nahoru | #5
RV 2001, najeto 72.000, absolutně bez závad!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 8 Včera v 11:41 PetrL3
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 17 19.5.2024 v 13:28 Rooks
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Martsiki 2 15.5.2024 v 14:54 Martsiki
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Doctor1 11 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic Rooks 23 4.5.2024 v 10:41 pepe100


TOPlist