PORNO TRIČKA
Další shop s tričkama
motivace úpravce nejen XVS "Two Stripes"
hoooodně dílů na XVS a jiné Chopper a pod. motorky "EZC"
úpravy nejen XVS "Thunderbikes"
úpravy moto "Rick's"
úpravy nejen XVS "Iron Moto"
díly a přestavby XVS "Bandit Cycles"
Jak na to s moto
DDT gauče na motorky
úpravy nejen XVS "BCB"
úpravy nejen XVS "Delta Custom Bikes"
spolujezdkyně
Foto EBF 2016 jak si přeje David
Noviny DSL 2014
noviny DSL 2016
Foto DSL 2016 jak si přeje David II
kurva drahý hadry
Naposledy editováno 05.06.2018 10:14:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star
Bimbo-ze-Žižkova píše: nechodí jinam. Část je uražená, část pracuje, část si šuká manželky a část si řekla že se jich to netýká
A třeba David patří kam? Ten šuká část manželky nebo co?
Jsem se tu pustil do spojky tak asi udělám zase příručku v pdf. když to bude někdo v budoucnu taky ladit. Našel jsem tam i pár neduhů. V jednu chvíly jsem i myslel že mám prasklý blok. Nakonec se ukázalo že to je jen dělící rovina jak to odlévali. Pak jsem zjistil že tam mám dvě různě označené lamely, rozdíl v nich nevidím. Počítal jsem i počet těch funkčních políček a to taky sedí. I tloušťka. Spojka zabírala normálně, resp už skoro nahoře a když jsem jí omylem při rozjezdu naložil tak bylo občas slyšet proklouznutí. Možná by to chtělo nový přítlačák a nebo zkusit tenhle podložit třeba o 0,5mm. Asi bude pak o něco tvrdší ale bude možná líp zabírat? Ten přítlačák stojí nový 1389Kč Jinak teda v motoru vysmejčíno. To jsem viděl rád. Žádné šponky a pod. Ještě budu otvírat druhou stranu, tak uvidím jak to vypadá tam.
Jo a ten jeden neduh je že když měníte olejový filtr tak povolíte i dva šrouby které drží karter a díky tomu se tam nějak vymačkává těsnění a nakonec to mezi blokem a karterem teče zespodu což ani nevidíte protože tam je brzdový válec a kabely a další hovna. Chudinka teď je z ní dobré torzo
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
S Drakem celkově nic není, ale je potřeba rozebrat předek (vidle strašně bouchají), zadek taky, protože kyvka vrže (asi to jehlové uložení) a vůbec kontrola. Ta motorka má nyní 38tisíc (takže +80 až 100 dalších) a něco si zasluhuje dát, aby bylo zase vše v dobré kondici.
No a nakonec ještě chci udělat konečně rozborku karbeců a udělat synchro - k tomu se přemlouvám již od té doby, co Draka mám - hanba.
Právě vím, že jsi tu v minulosti psal o rozborce vidlí, tak to chci najít. Jen vědět, kdy to asi bylo
Takže nezoufej, třeba to dohoníš jen mechanicky.
A teď k motorce Zdravím PeteS a jsem řád že moje rada pomohla a díky za navigaci. Je tu toho už tolik že to sám nestíhám sledovat. Navíc dost jsem toho promazal.
Honzo když se koukneš ke mě do profilu do manuálů tak je tam v pdf návod na rozborku. Ty budeš mít u Classika malinko jiný postup díky krytům trubek. Každopádně postup hlavní demontáže je totožný. S demontáží krytů ti pomůže Jirka který už to absolvoval. Jak píšeš o tom bouchání. Já letos těsně před tripem s klukama zaznamenal taky nějaké klepání a bouchání většinou při propružení. Stačila i malinká dírka. Myslel jsem si že je něco špatně uvnitř trubek. Pak jsem nějak měl debatu s Jirkou a ten se sám doma dolaboroval k tomu že na jeho motorce to byla "jen" vůle v krku. Jsou tam kuželíková ložiska a matice kterou je stahuješ na sebe. Tu vůli zjistíš když si motorku hodíš na kozy a vezmeš za přední vidle dole u kola a zakýveš s nimi dopředu a dozadu. Nejlíp když má někdo prst u krku řízení a řekne ti že se to tam vaklá. Určitě bude stačit když se to jen přitáhne a znovu zajistí. Já jsem s touhle vůlí projel něco kolem 6ti tis.km tak dám ložiska rovnou nová protože si myslím že dostali za uši. Každopádně budu zase měnit olej ve vidlích. Mám tam myslím dva roky 10w a asi zkusím ještě něco řidšího. Nejezdím žádnou střelbu tak nepotřebuju mít tuhý předek v zatáčkách a radši to změkčím ať je to pohodlnější aspoň na předku. Zadek by měl být měkčí než letos, to už bylo skoro jako hardail. Nikomu nedoporučuju. Takže tlumič šel zase na předělání. Jiný vnitřek, jiný olej, také řidší a jiná hodnota dusíku. Jsem na to zvědav.
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star
Chenzee píše: no vidíš, šikula ... a pohled na předek při nasazeným bazmeku máš? Jsem zvědav
Tu ho máš.
To světlo je tam jen tak položený a asi kolem něj ještě budu dávat LED kroužek, páč je tam dost místa a působí tam trochu "malé". Na levé straně je pak tužkou naznačeno jak tam budou blinkry... a ty musím taky nějak zbastlit z LED diod...
Ještě to bez toho plexi úplně nevypadá, ale až z toho poleze i to plégo....
Naposledy editováno 17.12.2017 18:55:56