bmw_r1300gs_cartec





Téma: Setkání majitelů Drag Star

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

1.12.2017 v 18:06 | Nahoru | #14941
Bimbo-ze-Žižkova>Bude to běh na dlouhou trať, ta renovace. Na tom autě s tím šedým předkem se už někdo snažil, je to vyvařené, nápravy a motor po GO, tak jsem zvědavý.

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

1.12.2017 v 18:10 | Nahoru | #14942
Dnes vlezu do garage a stojí tam motorka. Tak pěkné to je ten Drag Star.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

1.12.2017 v 18:11 | Nahoru | #14943
Jiří78> to asi bude ale je hezký tyhle starý věci vracet k životu.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

1.12.2017 v 18:13 | Nahoru | #14944

Jiří78 píše: Dnes vlezu do garage a stojí tam motorka. Tak pěkné to je ten Drag Star.


mi povídej. Já z ní mám teda jen půlku, druhá půlka je různě po republice na repasích, měření, dopasování atd.

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

1.12.2017 v 18:14 | Nahoru | #14945
pozdravuj, musím jít pracovat do kuchyně

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

1.12.2017 v 18:24 | Nahoru | #14946

Bimbo-ze-Žižkova píše: pozdravuj, musím jít pracovat do kuchyně



Taky zdravíme. Běž pracovat, běž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Setkání majitelů Drag Star

1.12.2017 v 19:42 | Nahoru | #14947

Bimbo-ze-Žižkova píše: nechodí jinam. Část je uražená, část pracuje, část si šuká manželky a část si řekla že se jich to netýká


A třeba David patří kam? Ten šuká část manželky nebo co?

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

2.12.2017 v 00:15 | Nahoru | #14948
Chenzee> Jestli myslíš Davču tak ten je prý nafouknutý, ale nevím ani mě nenapadá proč. A když jsem s ním mluvil tak tvrdil že není. Že je upracovaný a nic nestíhá atd. Také byl nastuzený.

Jsem se tu pustil do spojky tak asi udělám zase příručku v pdf. když to bude někdo v budoucnu taky ladit. Našel jsem tam i pár neduhů. V jednu chvíly jsem i myslel že mám prasklý blok. Nakonec se ukázalo že to je jen dělící rovina jak to odlévali. Pak jsem zjistil že tam mám dvě různě označené lamely, rozdíl v nich nevidím. Počítal jsem i počet těch funkčních políček a to taky sedí. I tloušťka. Spojka zabírala normálně, resp už skoro nahoře a když jsem jí omylem při rozjezdu naložil tak bylo občas slyšet proklouznutí. Možná by to chtělo nový přítlačák a nebo zkusit tenhle podložit třeba o 0,5mm. Asi bude pak o něco tvrdší ale bude možná líp zabírat? Ten přítlačák stojí nový 1389Kč Jinak teda v motoru vysmejčíno. To jsem viděl rád. Žádné šponky a pod. Ještě budu otvírat druhou stranu, tak uvidím jak to vypadá tam.
Jo a ten jeden neduh je že když měníte olejový filtr tak povolíte i dva šrouby které drží karter a díky tomu se tam nějak vymačkává těsnění a nakonec to mezi blokem a karterem teče zespodu což ani nevidíte protože tam je brzdový válec a kabely a další hovna. Chudinka teď je z ní dobré torzo

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

2.12.2017 v 09:24 | Nahoru | #14949
Já ji mám stále v hromadě a přemlouvám se do toho šáhnout - když už by byl čas, tak zase došly peníze ... teď budu muset nalejt 20kKč do auta, tak se zdráhám Draka rozebrat, abych měl na řešení případně zjištěných závad ... zase to vypadá jako výmluva ale je to tak, no ... uvidíme. Ten nájezd zase takový není, abych ještě rok přinejhorším neodjel na tom, co jest.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

2.12.2017 v 23:16 | Nahoru | #14950
Chenzee> mysíš že máš nějakou závadu? a co budeš ladit na autě?

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

3.12.2017 v 06:16 | Nahoru | #14951
Na autě mi svítí chyba motoru - emise to neprojde. Dle servisu je chyba ve VVTi modulu na rozvodu (vůle) a ta chyba je, že je rozdíl pozice mezi vačkou a klikou. Mám Toyotu a prý tato chyba není častá ale ne zase úplně ojedinělá. A ten modul je prý za 12.000Kč, když už se budou hrabat v rozvodech, tak je potřeba to udělat pořádně, olej a práce. Bohužel co jsem se ptal a koukal, tak ten modul nelze sehnat v replice ... dále musí proběhnout oprava lokální koroze, teď jsem koupil zimáky a na léto musím pořídit letňáky - taky jsou KO. Takže spousta peněz.
S Drakem celkově nic není, ale je potřeba rozebrat předek (vidle strašně bouchají), zadek taky, protože kyvka vrže (asi to jehlové uložení) a vůbec kontrola. Ta motorka má nyní 38tisíc (takže +80 až 100 dalších) a něco si zasluhuje dát, aby bylo zase vše v dobré kondici.
No a nakonec ještě chci udělat konečně rozborku karbeců a udělat synchro - k tomu se přemlouvám již od té doby, co Draka mám - hanba.
Právě vím, že jsi tu v minulosti psal o rozborce vidlí, tak to chci najít. Jen vědět, kdy to asi bylo

Setkání majitelů Drag Star

3.12.2017 v 10:06 | Nahoru | #14952
Zdravím Chenzee, jestli ti to pomůže, tak tlumiče se řešili na straně 228. Mám to v záložkách, taky jsem to řešil. Bimbo to umí bezvadně vysvětlit .

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

3.12.2017 v 13:19 | Nahoru | #14953
Chenzee> nevím co přesně ten modul má za funkci, ale jak si psal o pozici vačka klika tak třeba u té mojí rakve se jen píchneš na waga a ukáže ti to tu polohu vačka vůči klice. Je tam hodnota 0 od které můžeš jít do plusu i mínusu. Tahle hodnota ovlivní emise, spotřebu, chod motoru. Když jsem dělal předloni rozvody na ulici cca v tomhle počasí, kde musíš sundat úplně celé čelo auta aby si se dostal na rozvody. Tak potom jsem dělal i tuhle synchronizaci. Byl jsem někde na -4,0. Podařilo se mi to dostat na 0,3 a spotřebou jsem byl na 0,7litrů na volnoběh. Spotřeba provozní spadla z 8,4 na 5,7. Je teda fakt že jsem měl v prdeli i termostat který byl pořád otevřený takže voda se nestíhala ohřát tak jak má a auto drželo pořád sytič. Říká se že podle té hodnoty jak spotřeby na volnoběh tak hodnoty na wagu poznáš i jak hodně v prdeli máš rozvody. Protože buď je řemen tak vytahaný že ta hodnota spadne do jiných hodnot a nebo máš třeba přidřenou nějakou kladku a letí to zase na druhou stranu. Každopádně nedávno jsem to kontroloval a od výměny rozvodů mám cca 80tisíc ta hodnota byla na 0,8. Rozvodovy by se prý měli měnit při nájezdu 90tis. Říkám si jestli do toho půjdu protože i když koukám na řemen nepřijde mi vůbec opotřebovaný v porovnání s tím co tam bylo předtím. Ten starý jsem měnil z nouze. Měl najeto sotva 60 a buď ho ten mechanik špatně nandal a nebo se nějak hnul. Což mi přijde blbost. Každopádně cca 10-15cm toho řemenu bylo zespodu asi 2mm od kraje totálně na sračky protože to vyskočilo na vodící hranu kladky a ta ten řemen rozřezala. Zjistil jsem to víceméně náhodou když jsem měl nastartovaný motor kvůli ohřátí před výměnou oleje. Sundal jsem dekl z rozvodů abych viděl na ten řemen a všiml jsem si že se tam občas něco mihne. Tak jsem to chcípl a klikou přetočil na to místo. Než jsem se dostal k výměně tak jsem jezdil s pytlem u zadku pro případ že bych se strachy podělal.
Takže nezoufej, třeba to dohoníš jen mechanicky.
A teď k motorce Zdravím PeteS a jsem řád že moje rada pomohla a díky za navigaci. Je tu toho už tolik že to sám nestíhám sledovat. Navíc dost jsem toho promazal.
Honzo když se koukneš ke mě do profilu do manuálů tak je tam v pdf návod na rozborku. Ty budeš mít u Classika malinko jiný postup díky krytům trubek. Každopádně postup hlavní demontáže je totožný. S demontáží krytů ti pomůže Jirka který už to absolvoval. Jak píšeš o tom bouchání. Já letos těsně před tripem s klukama zaznamenal taky nějaké klepání a bouchání většinou při propružení. Stačila i malinká dírka. Myslel jsem si že je něco špatně uvnitř trubek. Pak jsem nějak měl debatu s Jirkou a ten se sám doma dolaboroval k tomu že na jeho motorce to byla "jen" vůle v krku. Jsou tam kuželíková ložiska a matice kterou je stahuješ na sebe. Tu vůli zjistíš když si motorku hodíš na kozy a vezmeš za přední vidle dole u kola a zakýveš s nimi dopředu a dozadu. Nejlíp když má někdo prst u krku řízení a řekne ti že se to tam vaklá. Určitě bude stačit když se to jen přitáhne a znovu zajistí. Já jsem s touhle vůlí projel něco kolem 6ti tis.km tak dám ložiska rovnou nová protože si myslím že dostali za uši. Každopádně budu zase měnit olej ve vidlích. Mám tam myslím dva roky 10w a asi zkusím ještě něco řidšího. Nejezdím žádnou střelbu tak nepotřebuju mít tuhý předek v zatáčkách a radši to změkčím ať je to pohodlnější aspoň na předku. Zadek by měl být měkčí než letos, to už bylo skoro jako hardail. Nikomu nedoporučuju. Takže tlumič šel zase na předělání. Jiný vnitřek, jiný olej, také řidší a jiná hodnota dusíku. Jsem na to zvědav.

Setkání majitelů Drag Star

3.12.2017 v 13:22 | Nahoru | #14954

Setkání majitelů Drag Star

3.12.2017 v 18:00 | Nahoru | #14955
Jsem odhalen, skýtá identita v prdeli, Bimbo mě dostat, klobouk dolů.....

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

3.12.2017 v 19:04 | Nahoru | #14956
Díky.

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

4.12.2017 v 13:39 | Nahoru | #14957
Chenzee> já ti tu píšu romány a ty jen jedno slovo.

Setkání majitelů Drag Star

4.12.2017 v 18:18 | Nahoru | #14958
tak jo, ukecal jsi mě ...Díky moc

Setkání majitelů Drag Star

4.12.2017 v 18:19 | Nahoru | #14959
Ne, nějak se tím prokoušu a uvidím. Chci se do toho pustit ale nejhorší je začít.

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

4.12.2017 v 20:51 | Nahoru | #14960
Zima posraná

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

5.12.2017 v 19:54 | Nahoru | #14961

Hololasima píše: Zima posraná


To už jsem někde četl

Setkání majitelů Drag Star

10.12.2017 v 10:10 | Nahoru | #14962
Fixhimlhimbajs.... Zjišťuju, že vyvrtat 8mm díru do nerezovýho pásku 5mm tlustého je s tupýma vrtákama a ruční vrtačkou celkem problém. Nemáte někdo nějaký tip, mimo - pomalé otáčky a mazat, mazat, mazat? Až si koupím nové vrtáky tak ať je zas hned nedojebu.... Dík

Setkání majitelů Drag Star

12.12.2017 v 05:08 | Nahoru | #14963
V práci dost děláme s nerezem. Zkoušeli jsem různé vrtáky (bavím se o ručním vrtání) a nakonec jsme skončili u obyčejných černých vrtáků. A když se ztupí tak je znovu nabrousíš. Nesmíš ho samozřejmě roztavit, pak je po něm prd. Ale ty drahý kobaltový a já nevím jaký jiný na ruční vrtání prostě nejsou takže stejně nic nevydržely akorát byly neskutečně drahý. Ale aby bylo jasno, černý neznamenají pouťový! Takže asi tak. Holt pomalé otáčky a mazat/chladit a pokud možno s vrtačkou nehýbat do stran ... ale to Ti neříkám nic nového

Setkání majitelů Drag Star

17.12.2017 v 08:10 | Nahoru | #14964
Tak abysme se k té 500 do vánoc prokousali tak pár fotek z konstrukce držáku... A díry jsem nakonec zvládl


Naposledy editováno 17.12.2017 09:14:26

1 reakcí na tento příspěvek Setkání majitelů Drag Star

17.12.2017 v 17:51 | Nahoru | #14965
no vidíš, šikula ... a pohled na předek při nasazeným bazmeku máš? Jsem zvědav

(reakce na) Setkání majitelů Drag Star

17.12.2017 v 18:54 | Nahoru | #14966

Chenzee píše: no vidíš, šikula ... a pohled na předek při nasazeným bazmeku máš? Jsem zvědav


Tu ho máš.

To světlo je tam jen tak položený a asi kolem něj ještě budu dávat LED kroužek, páč je tam dost místa a působí tam trochu "malé". Na levé straně je pak tužkou naznačeno jak tam budou blinkry... a ty musím taky nějak zbastlit z LED diod...

Ještě to bez toho plexi úplně nevypadá, ale až z toho poleze i to plégo....

Naposledy editováno 17.12.2017 18:55:56

Setkání majitelů Drag Star

17.12.2017 v 19:05 | Nahoru | #14967

Setkání majitelů Drag Star

25.12.2017 v 06:08 | Nahoru | #14968
Nazdar bando (nebo asi dle poslední doby spíše bandičko či možná jen bandičičko), asi tu ale i přesto vám přeji

a hlavně zrelaxujte, najezte se, napijte, ať zase máte chuť do života!!!!!

Setkání majitelů Drag Star

25.12.2017 v 10:34 | Nahoru | #14969
Ahoj lidi, dost dlouho jsem tady nebyl. Musím si o svátcích přečíst vše co se tu dělo.

Doufám, že se máte fajn a pokud ne (jako já), tak věřte (jako já), že snad bude zase líp.

Setkání majitelů Drag Star

26.12.2017 v 22:02 | Nahoru | #14970
Tak jsem se těma 3 stránkama prokousal. No a koukám, že jsem o nic moc nepřišel.

Jirko moc pěkný autíčka jste přivezli.

Víťo vypadá to skvěle. Už se těším až to uvidím naživo.

Tááák a příští příspěvek otevře stranu 500!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist