1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem po generálce
droud píše: máš odpojenej jeden káblík od altíku tutově ti to prd dobíjí a když není el tak nejdřív vinechává v točkách a pak ůplně zajdi si na jawamania.cz v sekci technika najdeš vše co je třeba
má pravdu docent. Změř dobíjení a oprav to (ten káblík).
1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem po generálce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem po generálce
2 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem po generálce
Já jsem na tom podobně ale u 634 ,prijizde se mi prodírá motor až se kousne ale během minuty zase mužů jet dál jako by nic jede dál, dělá to náhodně pak třeba až za 50 km nebo 300km.taky nevím co stim?olej dávám 1/33 .
edit: ten jeden nezapojený kabel je jedna fáze alternátoru, pokud máš baterku OK, neblikáš a svítíš slabší žárovkou 45/45W tak to dvě fáze možná utáhnou. Tu třetí bych určitě zapojil jestli se to zlepší ale chtělo by to změřit jestli není odpojená schválně třeba kvuli zkratované diodě v usměrňovači...
Naposledy editováno 03.06.2014 09:06:37
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem po generálce
Jestli je to v záběhu, zkus vyšší otáčky s nižší zátěží. Pokud to držíš v nízkých a středních a máš pocit, že to šetříš, tak naopak píst se pořádně nechladí směsí a nemaže. Zvlášť mi to dělalo problém v chladnějším počasí. Válec je dobře chlazen studeným vzduchem, čili se smrskne a píst je horký, čili nabude.Tím se zmenší vůle. Od doby, co jsem to začal víc honit i když mě proti srsti je klid. Nyní už zajeto, motor výrazně ožil a jede bez problému ve všech režimech.
Edit: Po 3 min. můžeš jet dál, protože se teploty válce a pístu srovnají a opět se vytvoří potřebné vůle.
Naposledy editováno 03.06.2014 09:07:35
Naposledy editováno 03.06.2014 09:10:35
Jinak to můžeš zahulit do nepohybliva, to riziko je dost veliké.
Řezat ojnici není moc dobré, že...
V poslední době je to už druhý případ, velice podobný...buď je výbrus příliš těsný a když ne (vůle podle manuálu), je špatný materiál pístu a nebo postup jeho výroby.
Probírá se to na Jawabláznech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem po generálce
Jinak v zabehu není je tam původní motor bez rozborky ,i když na příští rok plánují renovaci a go motorů prostě udělat vše komplet.mám ji na profilů
Sered> jasně ale to zase trošku přeháníš pokud se to přidre z důvodu přehrátí a pak zase vše funguje dál tak nevidím důvod proč hned sundavat válec .
Naposledy editováno 03.06.2014 10:26:13
1 reakcí na tento příspěvek Problém s motorem po generálce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem po generálce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s motorem po generálce
Podle čeho poznám chudou směs,jelikoz jsem tohle nikdy neřešíl .buď to jede nebo ne.
Začneš po-ma-lu ubírat a když se zdá, že motor začíná "táhnout", je to s největší pravděpodobností ono.
O dvoutaktu, pokud chceš výkon, by se měl otryskovat karbec tak, aby to jelo na co největší hlavní trysku.
Kdyš chceš špórovat, dáš trysku o jeden stupeň menší, ale nemožeš pak jezdit na plné kule!
Teda možeš, ale riziko zadření jaksi roste...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 | Jirka-Tajsn | 3 | 23.2.2024 v 09:17 Eddie83 |
ukrajinské vape zapojení do svazku [1, 2] Jawa 350/638 | radys02 | 37 | 24.9.2023 v 18:22 krizak66 |
Svíčky-JAWA 350/638 Jawa 350/638 | Boss.trx850 | 9 | 5.8.2023 v 17:01 pech. |
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
JAWA 350/632, 638 výfuky krátké - d... Jawa 350/632, Jawa 350/638 | hurikans | 8 | 4.5.2023 v 11:42 mito7 |