paolo_novy Přidat reklamu

Téma: VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles
29.5.2014 v 15:15
Cus,
muj vyver motorky se pres CBR900, DR600 dostal az k VFRu, u kteryho uz jsem rozhodnutej, ze do nej pujdu a necham si ho dyl.
Chci koupit VFR 800, r.v. 1998, v docela peknym stavu. Na co si mam dat pozor? Kamarad mi rikal hlavne: stav brzd, jestli dobiji, a pak klasiku jako retezovku a tak.
To ze ma najeto 80tis. neresim,treba jsou to origo kilometry a toho si cenim. Ma tenhle model nejaky chronicky bolesti?
A pak jeste - mate nekdo zkusenost a Eurocycles, v Koline?

2 reakcí na tento příspěvek VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 15:29 | Nahoru | #1
Regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator,...

(reakce na) VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

29.5.2014 v 16:11 | Nahoru | #2

KubaLC8 píše: Regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator, regulator,...



rok 98 uz ho bude mit davno vymeneny ..

(reakce na) VFR800 - na co si dat pozor? A zkusenosti s Eurocycles

10.7.2014 v 17:17 | Nahoru | #3
KubaLC8> Hezký popsaný,já měl jeden problém s VFR 800 2005 a to ten, že jsem ráno nastartoval v pohodě a dojel k benzínce, natankoval, dal kafe a chci odjed po 45 min. a nic, ani to netuklo.Byl tam i kamarad co má VFR 800, tak jsme to propojili přes kabely startovací, nastartuju a po rozpojení kabelů to hned chcíplo.Tak mi půjčil baterku a s tou jsem dojel domů.Baterka tam byla asi 2,5 roků od firmy Varta gelovka 12V 9Ah.Byla celá nafouklá hlavně boky.Zajel jsem do Hondy a tam mi to všechno proměřili a zkontrolovali a vše bylo ok.Byla špatná baterka a nikdo nevěděl proč tak brzo odešla. Je pravda že jsem si tam nechal dát originál baterku za 2850 kč a ta má 12,4 V nechápu a 12 Ah a voltmetr od firmy Koso za 900 kč.To pro klid duše mám najeto teprve 30000 km.Na otázku, že mají Hondy, ale nejen Hondy problém z dobíjením mi bylo zdělíno že to je problém u každé moto.Vše se odehrává v tom jakou baterii tam máte. Když bude kvalitní tak máte na 98 procent vyhráno, že nebudete mít problém z dobíjením a že vám nevyhoří instalace,regulátor a stator.Je dobrý každý rok vyčistit a prostříknout svorky.Ted mi to ukazuje dobíjecí proud 14,2V a to s vypnutými světly, při rozsvícení 13,5V.Měl jsem štěstí že to takto dobře pro mě dopadlo ,mohlo to všechno vyhořet.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist