Pak jsem vyšel ven a jel jsem radši na kole... 35C ???
To musí být každá bunda špatná, ne?
A to nemluvím o textilních kalhotech... akorát jsem si koupil "dainese new drake air", které mají perforaci nad kolenama, ale jako potil jsem se v tom už když jsem je zkoušel.
Jak to řešíte??
1 reakcí na tento příspěvek 35C ??? Plavky s chráničema?
Hornet 600, podle tacho 255, podle GPS 238. Je ale pravda, že výrazně víc se mu už moc nechtělo. A mě taky ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 35C ??? Plavky s chráničema?
Té tvé stříkačce z 2001 bych těch 250kmh věřil.
Dekker.dave píše: spritetom> Hornet má sice stejnej motor, ale podladěnej na nějakých 70kw. Navíc do nějakýho 2002 jde o motor ze staršího CBR600F s jiným sáním a karbcema. Dokonce to má šrouby pro montáž do CBR rámu
Té tvé stříkačce z 2001 bych těch 250kmh věřil.
JJ vím že má ubranejch 10kw. nepatřím mezi ty, co by si na netu honili triko s něčím co není pravda. Jsem rád že mi věříš. Schválně píšu dle tachometru, jaká byla skutečná rychlost nevím ale tipuju cca o 10 km nižší.
Jinak 190 pro šestky samozřejmě bez problému, ale o to nejde, beztak to byla nadsázka na ten hustokrutý popis nad tím
Jinak k tématu. Když je takové horko a jde se normálně jezdit, beru si plnou polní a je mi fuk že jsem jak prase...
Když jedu někde do vsi a nebo si něco koupit, beru košili a neřeším. Nejsem ocas abych někde sletěl. A takové wheelie v košili je super, člověk se i více soustředí
Naposledy editováno 24.05.2014 00:13:46
Hornet je na 190 za 12 sekund...
Každopádně když se na to dívám zpátky, tak za to asi mohla podélná nerovnost, tzn. vyjeté koleje a taky ta akcelerace asi.
Řešením je prý prudce zabrzdit, aby se váha přenesla dopředu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 35C ??? Plavky s chráničema?
Hornetyk píše: Ach jo. Chceš snad nějakej důkaz? Pochopitelně z německý dálnice...
Hornet 600, podle tacho 255, podle GPS 238. Je ale pravda, že výrazně víc se mu už moc nechtělo. A mě taky ne
GS dle tacho 190, dle GPS 160
Reálná rychlost je na šestce standardní převod prakticky dvojnásobek otáček, čili těch 160 je 8k otáček což musíš dát s prstem v nose bez větší námahy. Nad 160 real se s tím trvale ale stejně jezdit moc nedá už ani na rovině.
Hornet je uplně jiná liga, 71 kW při 12k. Si vem, že máš dvojnásobný výkon. Rozsah a převody podobné jak na GSku, ale točí k 13 tisícům, čili máš ještě dost rezervu. Navíc tam, kde GSko umírá tak Hornet teprv ožívá. Plus je obrovský rozdíl podvozkově, při 140 ti namlouvá, že stojíš. Při kile na sršňu mám asi tak stejný pocit jako na gsku při šedesátce.
Prostě GSko s šestistovkama moc srovnávat nejde...