globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBR 600 do začátku?
 
22.5.2014 v 21:29
Zdravím chlopy,

tak sem se konečně po letech rozhoupal k tomu, abych si ve svých 27 udělal Áčkový papíry. Vždy sem pokukoval a otáčel se po mašinách, jen sem se k tomu nikdá nedostal.

Pokukuju tedy po nějaký hezký / akorátně výkoný / malý motorce ( měřim 172, vážim 85 ), která mě na rozdíl od skůtříku kterym 2 roky brázdim prahu dokáže vyvézt do kopce mimo pruh pro cyklisty a rychlostí vyšší než 35 :)

Co sem si tak prohlížel, tak by se mi právě líbilo to CBRko 600, ale v mym okolí se nenachází nikdo, kdo mašinám rozumí a proto se chci zeptat tady.

- Jak je to s ovládáním / náročností týdle mašiny pro začátečníka?
- Co výkon, není to moc? Mám z toho docela respekt - nechci při malym přidání plynu spadnout na záda. Zase ale nechci řešit to, že mi to za rok nebude stačit a budu muset řešit prodej / nákup
- Chci něco co mě bude přes léto primárně dopravovat do práce a z práce, ale taky se chci občas někam zajet podívat. A taky by se mi měla ta motorka i trochu líbit přece :) což ta Honda splňuje na výbornou
- Co roky výroby? Má smysl pořizovat mašinu co je třeba 10 let stará? ( na nákup si chci domluvit někoho kdo by to očíhnul, jestli je to ok )

Rozpočet bych viděl tak 80 na samotnou motorku

Jinak si myslim, že sem už docela obezřetnej, nehrozí tedy, že s vlhkejma papírama vlezu na dálnici a zkusim co to dá, sem obecně takovej, jak to říct, obezřetnej :)

Nebo pokud Vás napadne něco, co by splňovalo výše uvedené, byl bych rád za tipy.

Díky moc za odpovědi a připomínky.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR 600 do začátku?

25.5.2014 v 06:54 | Nahoru | #1
Abajovec> Vím, že tohle sem nepatří, ale chudák motorka, s 58 kW jet 230 ve dvou lidech je pohoda? To je na limitu, jetli to vůbec dokáže, koukal jsem na videa a dost o tom pochybuju, tacho do 220 a počítám že tak 10 přidává. Ta moje svině má 100 kW a při 220 točí 8500, to mi nepřijde úplně v pohodě. 230 je pohodová rychlost, kdy rapidně neklesá životnost pro Hayubusu nebo ZX 12, možná Blacka. Jinak potvrzuju, co je tady již psáno, soustřeď se na posez, supersport s řidítkama nízko snižuje těžiště, aerodynamický odpor a na okruhu to dělá desetiny, který tě vůbec nezajímají. Polokapotovaný Fazer, Bandit, apod. vůbec bych se nebál klidně rovnou litrovýho objemu. Není ti 17, nejsi nerozvážný tele co chce machrovat a ten dostatek krouťáku je pak časem k nezaplacení. Já přecházel na CBR 1000 z XL 600 LM a stejně mi připadalo, že jsou mi ty zkušenosti k ničemu, párkrát mi to vyrazilo dech a pak už jsem z toho jen těžil. Všechna čest motorce GS 500 E, ale i ta v pohodě jede 140 a to už je pak jedno jestli jsi se zabil ve 120 nebo 220, akorát tě budou sbírat po delší vzdálenosti.

(reakce na) Honda CBR 600 do začátku?

25.5.2014 v 08:33 | Nahoru | #2

mirdys píše: Abajovec> Vím, že tohle sem nepatří, ale chudák motorka, s 58 kW jet 230 ve dvou lidech je pohoda? To je na limitu, jetli to vůbec dokáže, koukal jsem na videa a dost o tom pochybuju, tacho do 220 a počítám že tak 10 přidává. Ta moje svině má 100 kW a při 220 točí 8500, to mi nepřijde úplně v pohodě. 230 je pohodová rychlost, kdy rapidně neklesá životnost pro Hayubusu nebo ZX 12, možná Blacka. Jinak potvrzuju, co je tady již psáno, soustřeď se na posez, supersport s řidítkama nízko snižuje těžiště, aerodynamický odpor a na okruhu to dělá desetiny, který tě vůbec nezajímají. Polokapotovaný Fazer, Bandit, apod. vůbec bych se nebál klidně rovnou litrovýho objemu. Není ti 17, nejsi nerozvážný tele co chce machrovat a ten dostatek krouťáku je pak časem k nezaplacení. Já přecházel na CBR 1000 z XL 600 LM a stejně mi připadalo, že jsou mi ty zkušenosti k ničemu, párkrát mi to vyrazilo dech a pak už jsem z toho jen těžil. Všechna čest motorce GS 500 E, ale i ta v pohodě jede 140 a to už je pak jedno jestli jsi se zabil ve 120 nebo 220, akorát tě budou sbírat po delší vzdálenosti.



Litr...na prostá volovina. Podřadí ve vysokejch otáčkách před zatáčkou nebo za to omylem chytne víc na mokru......a má problém, kterej na šestce hrozí mnohem míň. Člověk ze začátku dělá plno chyb.

A pětikilo typu CB500 začátečníkovi přijde jako nadzvuková stíhačka na kolech.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist