před pár dny jsem byl nucen popojíždět pár desítek minut v kolonách a když mi to pak někde chcíplo (špatná práce se spojkou), tak jsem zjistil, že už nechce motorka nastartovat. Tak jsem roztlačil a naskočil. Nicméně jsem zjistil, že na volnoběh motor jede za baterky (cca 11,95 V na baterce)a až během zvýšených otáček altík dobíjí cca 13,6 V.
Nevíte čím by mohlo být nízké dobíjení při volnoběhu?
Pak jsem dojel domů po cca hodině normální jízdy a napětí na baterce se po odstavení motorky ustálilo na 12,5V a normálně startuje.
Takže vlastně problém není, ale nesmím popojiždět v kolonách.
Díky za tipy, než se v tom začnu hrabat, respektive se mi v tom moc nechce hrabat, když v kolonách popojíždím minimálně. Ale někdy se tomu nevyhnu při společných vyjížďkách.
čus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nízké dobíjení na volnoběh
choze69: ...v konektoru od altíku je při volnoběhu mezi jednotlivýma fázema cca 12V AC...
To jsi ale nechal ten konektor zapíchnutý do regulátoru, že? Střídavé napětí na fázích musíš měřit s odpojeným regulátorem, jinak dostaneš zkreslené výsledky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
FZS 1000 Fazer nájezd Yamaha FZS 1000 Fazer | satanek66 | 24 | 20.3.2024 v 09:15 Mňojo |
Nesouměrně sjetá pneu Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 21 | 6.10.2023 v 13:33 jirmanmartin |
Nepravidelne sjizdeni pneu [1, 2] Yamaha FZS 1000 Fazer | Johny_F | 45 | 2.10.2023 v 22:59 Kohlstein |
Rozborka vidlice Yamaha FZS 1000 Fazer | Chabra | 3 | 17.9.2023 v 17:36 gerrik |