globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motopneu
 
12.5.2014 v 23:11
Jaké preferujete nyní pneu (výrobce a typ), pro sportovně silniční použití na moto?
Klady a zápory. Jaký je vliv stáří, na málo ježděné nové moto s origo pneu. Díky za info, které může sloužit všem.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu

15.5.2014 v 08:22 | Nahoru | #31
PokyXX> naopak...teď to bude za sucha držet ještě líp, protože styčná plocha bude, díky chybějícímu dezénu, větší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motopneu

15.5.2014 v 08:40 | Nahoru | #32
selkie> Ale to mně taky napadlo ,sliky přece taky nemaj dezén a jak na okruhu držej horší to bude když trošku zaprší

(reakce na) Motopneu

15.5.2014 v 08:42 | Nahoru | #33
PokyXX> když prší, tak se na tenhle úhel stejně nedostaneš

Motopneu

15.5.2014 v 12:59 | Nahoru | #34
Hogon: Já po Dunlopech na kterých sem koupil mašinu přezul svou CBR 1000RR na Pirelli. Konkrétně sem si našel Diablo Rosso II.Jezdím silnici tak že to vyhrála tahle dvousměsovka s viditelně rozdílnou směsí. Vymazat z ní poser proužky chtělo o poznání větší náklon proti předchozí pneu díky profilu.Drželo to skvěle,na vodě ani nevim,přesnou výdrž taky ne,ale řekl bych tak akorát než zestárnou,plošku sem na nich taky neměl,podle mě poměr cena výkon parádní.
Můj názor,moje zkušenost. Byl sem MAXIMÁLNĚ spokojenej pro moje potřeby perfekt,nemám důvod měnit,příště je beru zas

Motopneu

15.5.2014 v 13:08 | Nahoru | #35
Vybírám teď na SV650 nový pneu a docela váhám, Mám teď Michelin PR3 v zadu a ve předu Michelin Pilot Power 2CT. Chci něco co bude míň klouzat na zadku a nejradši bych bral celou sadu, přemýšlím nad Pirelli Angel GT/ST, a Michelin Pilot Power 2CT. Určitě bych dal přednost dvousměsovce, kvůli častým cestám do školy s batožinou, kdy jedu vesměs rovně. Nevím jak na tom sou ty pneu s nájezdem ... chtěl bych něco kolem 10k km.

Motopneu

15.5.2014 v 14:27 | Nahoru | #36
kubík: Na sv sem měl Avon Ultra (cosi) II Pokud jde o nájezd tak bezkonkurenční ze všeho s čím sem se zatím setkal.Osobně nevím o ničem jiným co by těch 10tis mohlo najet.Nevím jak klouže Michelin každopádně Avonka zahřátá docela slušně držela.
Kamoš s ní na Zedu 750 na okruhu málem utrhal stupačky Ale jak říkám musela se dobře zahřát,nicméně i na vodě se s ní dalo jet v pohodě.

Motopneu

15.5.2014 v 15:03 | Nahoru | #37
PR3 nekloužou...jak sem psal na 1000rr až na limit a pořád držely....

jezdil sem Diablo Rosso , Dunlop d208, Q2, Sportsmart a vše srovnatelné... na mokru Diablo rosso už horší...nemá skoro vzorek...nejlepší PR3

Motopneu

15.5.2014 v 15:23 | Nahoru | #38
no PR3 mi právě na dromu ulítly na prdeli bez jakékoliv zpětné vazby.... A v zadu mam PR 3 už 10k km a pořád 2mm zbvývají, takže s nájezdem problém není. Předtím sem měl PR2 a ty daly v pohodě 14k km. Jenže už na tom SV lítám na doraz a chtěl bych něco lehce sportovnějšího. Podle testů maj bejt pirelky ST/GT lepší než PR3 a tak se koukám po nich. Právě nevím co dá v zadu M PP 2CT za kilometry.

Motopneu

15.5.2014 v 19:04 | Nahoru | #39
takdej sportsmarty

Motopneu

15.5.2014 v 20:36 | Nahoru | #40
nebo sportsmarty na druhou

Motopneu

15.5.2014 v 21:01 | Nahoru | #41
ty maj jakou vydrz nekde kolem tech 8k km?

Motopneu

15.5.2014 v 21:04 | Nahoru | #42
těžko vědět,je to novinka

Motopneu

15.5.2014 v 21:07 | Nahoru | #43
Řekl bych,že se to poslední dobou až moc řeší,jaké pořídit pneu
Skoro všechny gumy na trhu splňují požadavky běžného uživatele. Jasně,že je rozdíl vzít čistě turistické pneu na celodenní ježdění na okruh a nebo závodní lepivky. Každopádně to zvládnou obě,s tou první to bude opatrnější.
Značku neřeš,všechny budou mít totožné vlastnosti,vyber jen podle stylu jízdy jednosměsku,nebo cestovnější dvousměsku.

Motopneu

16.5.2014 v 06:31 | Nahoru | #44
tak něják....

(reakce na) Motopneu

16.5.2014 v 11:15 | Nahoru | #45

seikos píše: Je to asi tak podobně, jako když jsem měl na TDM 900 Pirelli Angel ST a jednou když jsem jel zatáčkami dolů z Ještědu, tak mě v nich pojezdil nějakej frajer na panelce na nějakých špuntových Mitaskách



Z Jěšteda dolů? A z který strany?

Motopneu

17.5.2014 v 09:21 | Nahoru | #46
když jsem guzzu koupil, vzadu byla pirelli diablo rosso, vepředu continental race attack medium.
oby byly sice mírně jetý ale stav byl 100%, bez jedinýho náznaku opotřebení, akorát chlupy chyběly
jenomže jsem najel 1500 km a zadní pirellka byla po bocích kompletně do hladka takže jsem začal jezdit jak debil aby ještě chvilku vydržela a já jsem dojel ještě prostředek. když jsem z toho měl úplné slick, dostal jsem se na 3000 km. a ještě k tomu jsem z ní moc dobré pocit neměl. mizela před očima, na suchu nic moc, na vodě to šlo. dokonce jsem viditelně pozoroval úbytky třeba po 15 km!
to jsem jezdil sám. výměna gumy měla přijít ve chvíli kdy jsme se s mladou chystali na dovolenou po půlce slovenska takže jsem vybíral a volba padla na continentalku road attack.
nastal obrat o 180° a najednou jsem byl spokojené. z gumy jsem měl najednou mnohem lepší pocit, mohl jsem dělat co jsem chtěl jak v jednom tak ve dvou a guma držela jak přibitá. navíc jsme za 10 dnů na slovensku najeli asi skoro dva tisíce kilometrů, ve dvou, se třema baťohama, krosnou, spacákama a stanem, cestovní rychlost po státní 120-150 a na gumě nebylo vidět opotřebení. v době kdy už byla pirellka hladká!od té doby jsem najel další 3000 km a tak jak jsem předtim sjel napřed boky, teď se jim akorát jedna hrana drážky ztupila a druhá nabrousila a při jízdách s mladou trochu sjela prostředkem ale neznatelně. a stačí 2-3 zatáčky z turistiky ve vyšším tempu a mašina jede jak po kolejích.
takže guma nemizí a drží - pirellka to měla přesně naopak
akorát teda na vodě to neni nic moc, kolikrát mě při opatrným rozjezdu v přímým směru na dvojku předbíhala prdel.... ale tak navodě jezdím nerad aji tak takže tam neni co ztratit.

jinak mám najetéch neceléch 8 tisíc od koupě a je to 11,5 měsíce
a dosloužila přední guma. uprostřed je netknutá, boky už jsou pod drážkama
guma celkem dobrá ale něco jí chybí. na životnost si nestěžuju aji když potom už ubévala dost rychle ale zase jsem na ní neměl úplně nejlepší pocit. hlavně kolikrát když zadek držel výborně tak se mně zdálo že předku moc věřit nemůžu. kolikrát když jsem musel zatáčku trochu přitáhnout to vypadalo že přední guma má snahu ujíždět.
přeméšlel jsem jestli tam mám dat taky road attack která je navíc o pětikilo levnější když v zadu s ní mám výborný zkušenosti ale nakonec jsem objevil něco úplně jinýho a to vyhrálo.
včera jsem si nechal koupit k nadcházejícím narozeninám mitasku sport force. ohlasy jsem na ni četl výborný, jak na testech tak tady, cena nízká, tak jsem si řekl že než západoněmecký soudruhy, radši podpořím naše hospodářství, aji když vyrobený ve slovinsku tak su zvědavé. případně bych pak dokoupil ještě zadek až sjedu tuhle ale to bude ještě tak 5-7 tisíc určitě trvat

Motopneu

18.5.2014 v 06:16 | Nahoru | #47
Ono záleží na cem ty gumy SOU , jaká je vaha a výkon masiny, nastavení podvozku, a jízdní styl....

Mě jednosmesovky vydrželi tak do 2,5 až 3500 km....dvousmes na litrech s výkonem kolem 170-180 koni...tak 3500-4500km... Na cestovním fz1gt ...tak 4500-5500km.... Na daytone675 4000-5000km....

Nejkratší životnost měli pravé supercorsy a dunlop D208...to bylo tak 2tis na CBR. 1000rr...(nájezd zadní gumy)

Prezouvam vždy sadu protože ta mašina je úplně jinak ovladatelná.... Ono předek ma sice na středu vzorek ale do špice a chovaní je tak nějak na nic....boky SOU sjete...

Kazda guma se v podstatě chovala podobně spis byl rozdíl v jejich tvaru...kdy si na některých byl na hrané mnohem dřív a někdy 2-3mm chyběli...takže i tvar gumy je rozdíly...cesta-sport

Největší výdrž na sportovním litru Michelin pr3---6000km...nevýhodou je to ze je dříve na hraně...

Naposledy editováno 18.05.2014 06:17:13
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist