letos jsem zakoupil motocykl Kawasaki ZZR 1400 modelového roku 2011,s najetými 5.500 km,ihned po koupi jsem ho opatřil kompletním výfukovým systémem Akrapovič včetně svodů,K&N filtry,Dynojet Power Comander V+Auto tune Dynojet.
Teď tedy k problému,motocykl pochází s Francie a nedokážu jse sním dostat přes cca 230 km/h.Ať je zařazena 4*,5* nebo6* přez tuto hodnotu jse nemůžu dostat.
Nemůže byt motorka omezena?
Potřeboval bych pomoct,pokuď jste se s tímto roblémem již setkali.
Díky Ondra
kadopádně to bylo zapsané i v TP.
už mám plný výkon v moto i v TP..
ve tvém případě to spíše vypadá na omezení max. rychlosti....
Naposledy editováno 19.04.2014 19:23:20
1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230
Potřeboval bych poradit jak postupovat dál,navštívit ofiko zastoupení popřípadě odborná brzda s napíchnutím jednotky s následnou odblokací
1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max.:cca 230
monty80 píše: V TP mám plný výkon i rychlost,tj.142kw a 297km/h.
Potřeboval bych poradit jak postupovat dál,navštívit ofiko zastoupení popřípadě odborná brzda s napíchnutím jednotky s následnou odblokací
2 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230
Co vím, tak třeba Z750 měla jedno z nejlevnějších škrcení na 25 kW co vím, řidící jednotka na to stála snad kolem 5ti tisíc...
Legolend píše: Nevím kolik to může vyjít, ale 20 000 (jestli to teda není úplně ověřená informace) bych byl zatím asi klidný.
Co vím, tak třeba Z750 měla jedno z nejlevnějších škrcení na 25 kW co vím, řidící jednotka na to stála snad kolem 5ti tisíc...
1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max.:cca 230
SuperPivis píše: to mi poser, ty frantici jsou divny. takze at si koupis jakoukoli raketu tak bude mit neco malo prez 100 koni..aby se tak nestalo i u nas brzy.
všechny motorky asi ne,myslím si,že tak jak u nás je 35kw,tak oni tam mají ještě 78kw a až pak full..
1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Max.:cca 230
monty80 píše: Takže je potřeba evropské CDI a sada zámku s imobilizérem cca.10-12.000,-kč(bouračka)
a neříkal jsem to? Ptal jsi se u autorizovaného zda-li to přeleze těch 25000,-?Legolend píše: Nevím kolik to může vyjít, ale 20 000 (jestli to teda není úplně ověřená informace) bych byl zatím asi klidný
Ještě má být klidný?1 reakcí na tento příspěvek Max.:cca 230
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Můj Transpublik 2023 Kawasaki ZZR 1400 | kaw.asaki | 16 | 14.1.2024 v 11:05 čydlo |
Jakou řetězovou sadu na ZZR 1400? [1, 2, 3] Kawasaki ZZR 1400 | Alarm | 90 | 19.8.2020 v 21:32 Vlada-XX |
Typ Leo Vince - co je to Kawasaki ZZR 1400 | Patrikos | 0 | 18.4.2020 v 14:15 Patrikos |
E24 Homologace = EURO4 Kawasaki ZZR 1400 | Killdr | 4 | 3.10.2019 v 08:34 nena1 |
Promačkané svody origo koncovek u n... Kawasaki ZZR 1400 | Killdr | 5 | 18.5.2018 v 09:24 BraňoZZR |